💅🏻👄👝💄

صبح که الارم به صدا دراومد،چشامو باز کردم،سریع گوشیم رو از حالت هواپیا خارج کردم و برای مامانم نوشتم سلام صبح بخیر عزیزم💜(اینکار هر روز صبحمونه)

بعدش یکم تو نت چرخیدم و پاشدم.صبحونه خوردم و بعدش کیف ارایشمو 👝اوردم جلو....کانسیلر،ریمل و خط چشم و سایه دودی و سفید و سه تا بِراش.....

قبل از اینکه کاری انجام بدم یه اهنگ لایت گذاشتم،بعد یکم کانسیلر زدم و با براش پخشش کردم.سایه دودی رو باز کردم و فک کردم به اینکه خب چجوری بزنمش؟؟مثل مداد چشم دور چشمم بزنم؟یا بی مهابا(محابا) فقط پخشش کنم؟....فقط پخشش کردم.....سایه سفید رو باز کردم و قسمت تورفتگیه چشم که به بینی چسبیده رو سایه زدم.....بستمشون و بعد یکم با مداد چشم خط چشم کشیدم و ریمل.....ابروهامو هاشوری مدادشون کشیدم،همون رنگ مدادی که همیشه فکر میکنم نزدیک ترین رنگ به رنگ موهامه و جلوه ی ابروهام رو بهتر میکنه....دیگه نوبتی هم باشه،نوبت رسید به رژلب صورتیم....اول درشو باز کردم و تا ته بازش کردم....اول بوش کردم و بعد خیلی بادقت زدمش(یادتونه که من عاشق رژ لبم دیگه؟!!  کلیک 💄😍)بعدشم خط لب همرنگش،نقاشیمو کامل تر کردم و ۸ های لب رو میزون کردم....ببین نمیشه من رژ صورتی بزنم و روش یه دور رژ بنفشم نکشم....اصلا کامل نمیشه بنظرم😊...

کیفمو گذاشتم کنار.....

حالا نوبت لاک زدنه......پاهام که دارن،میمونه دستهام....دوتا ابیه روشن رو روی هم زدم😊💅🏻.....دیگه بخاطر کرونا،با اینکه همش خونه ام ولی ناخنمهام کوتاهه کوتاهه،کوچولوی کوچولو

 

 

میدونم میدونم دستام عین دستای خانومهای زحمتکش شده که طفلونکیها همیشه دستهاشون با مواد شوینده سرکار داره ولی باید بگم من انقدررررهی دست میشورم که دستام دیگه مثل این  طفلونکیها شده.....لاکمم صبح زدم ولی عکس برای شبه و همونطور که دستهامو زیاد میشورم این لاکها هم موندهگاریش کم میشه چونکه ژل لاک نیست و لاک معمولیه.پس لطفا فقط به رنگ لاک توجه کنید و به دستهای پوست پوست شدم نگاه نکنید که تازه کوشه های انگشتمم کوچولو پوستش بلند شده بسکه دست میشورم:(

۶ لایک
۳۱ فروردين ۱۵:۵۲ نرگس بیانستان

ای خدا😍😍😍 جیگر منی تو دختر. 

کاش عکس تو میدادی من ببینم با ارایش چطوری میشی😍

چقدر رنگ لاک ت قشنگه

دست هاتم پوست موستش معلوم نیست

 

مرسی اون کد رو برداشتی😁😍

قربونت برم من که انقدر بامزه ازم تعریف میکنید نرگس عزیزم😍💜

☺🙈🙈والا من چون ادم ارایشی نیستم،همینقدر ارایش،تو عکس خیلی مشخص نمیشه ولی ادمهاییکه منو میشناسن متوجه تغییرم میشن.اگه دوست داشته باشین،میگردم براتون یه عکس با ارایش پیدا میکنم و میفرستم.🤗
چشمات قشنگ میبینه نرگس بانو😍🤩
واقعاا؟؟ولی من احساس کردم معلومه🙈
خواهش میکنم عزیزم.مرسی از شما که به من توضیح دادید چه کنم که برش دارم🤗💜

۰۱ ارديبهشت ۱۱:۱۴ نرگس بیانستان

اره بگرد برام بفرست عکس رو

😍

 

چشم شما جون بخواه نرگس خانم گل👩‍❤️‍👩

۰۱ ارديبهشت ۲۳:۳۶ بارون پاییزی🍁

جووووون بابا چه خانم جیگر جذابی*_*

لاکتم خیلی کیوته *_* 

منکه ناخنام رو‌نمیتونم کوتاه کنم چون اونوقت حس میکنم انگشتام قطع شده😂 تایپ کردن سخت میشه واسم

 

به به چه خانمِ متجسمی که ظاهر منو زیبا تجسم کرده😍😍😍

قربونت برم عزیزم چشمات قشنگ میبینه زیبا جان💜
😅😅😅😅😅👌🏻👌🏻👌🏻

۰۲ ارديبهشت ۱۴:۵۵ خانوم لبخند

اوووخییی چه ناخنای کوچولویی داری^__^

سلام خانم لبخند عزیز😍

والا من ناخونام کلااا خیلییی کشیده و بلند نیست.درواقع حالت ناخنام بیضیه ی کوچولو عه🙈🤗

حال دلتون همیشه خوب :)

قربونتون برم من عزیزم🤗👩‍❤️‍👩

خدا نکنه، سلامت باشید ⁦❤️⁩

😍😍👩‍❤️‍👩💜😘😘

ناخونای منم مثل شماست کلا گردالین

هروقت لاک میزنم شبیه اسمارتیز میپشن و دوسشون دارم :)

چه توصیف با مزه ای کاکتوس جان🤩🤩🤩خیلی جالب بود که به اسمارتیز تشبیهشون کردی👌🏻👌🏻👌🏻😊

من ناخنهام بیضی و کوچولو هست ولی وقتی از ته میگیرمشون دیگه اسمارتیزی میشه😍🤗

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
bad cold and headache
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان