bad cold and headache

کلییی کار برای انجام دادن و درس برای خوندن دارم که وقتی بهشون فک میکنم,نمیشه به هیچکدوم اولویت داد از بسس همشون مهم اند...angry

این وسط من با یه الرژی و سرما خوردگی شدید زنده هستم...

واشر بینیمم خرابه و صدام عوض شده و سختمه حرف بزنم چون بنظرم صدام خنده دار شده و الرژی به اب و خاک و غذا و هرچی دلت بخواد...

ولی هنوز امید به زندگی دارم..laugh

نیم ساعته میخوام یه عکس اپلود کنم که متناسب با این پست باشه ولی اپلود نشد که نشد.بیان جان,تو را چه شده؟

۳ لایک
۲۸ خرداد ۱۲:۵۶ جناب قدح
سلام :) دیگه داری کم نویس ترین بلاگر میشیا !!

سلام ای برادر قدح:)

بخدا خیلیی کار دارم....(توضیح نمیدم چون حس میکنم الان وقتش نیست.بعدها در یه حدِ بخون و نپرس توضیح خواهم داد)
همینکه شما ها رو بخونم وشادیاتونو ببینم  برام یه دنیاس.دیگه کمرنگ بودن منو به بزرگواری ببخشید.

همین که امید داری خوبه :))

نداشته باشم،چیکار کنم خب!😔

۲۸ خرداد ۱۳:۳۹ بهرنگ قدوسی
بیان مثل  تو سرما خورده 🤣🤣🤣

ااااره واقعااا.😄😄😄😄

۲۸ خرداد ۱۳:۵۴ ** دلژین **
منم پستم عکس دار بود آپلود نشد
...
به بیان پیام دادم... 
پیام بدین از قسمت تماس با بیان تا رسیدگی کنن :) 
+آلرژی خر است...

اااخ نمیدونی،هرکار میکردم نمیشد.

عهه راس میگیاا.مرسی که گفتی.حتما همین الان انجام میدم
اوووف تاحالا ۴ بار دکتر رفتم.این اخریه فوق تخصص اسم و الرژی و ایمونولوژی بود(دکترغفاری.فک کنم بشناسی)دیگه داروهای ایشون ظاهرا خیلی بهتر اثر داشته.دیگه تا ببینیم خدا میخواد ما خوب شیم یانه.

۲۸ خرداد ۱۴:۲۹ ** دلژین **
دارو چی داد ؟ 

ایروکاست( یا همون مونته لوکاست) ۱۰ میلی،روزی ۱ بار

تلفست ۱۲۰ میلی روز ۱ بار
اسپری سیمبیکورت ۱۶۰ روزی ۲ بار

۲۸ خرداد ۱۵:۲۴ ** دلژین **
ننه از اون آلرژی دار توپایی ها :)) 
ما یه اب از دک و دماغمون میاد بِش میگیم آلرژی ، کلیم ناز میکنیم :دی 
لامصب تلفست چ گرون شده :/ 

وااای دلژین جاان بهم میدونی چی گفت؟ گفت یه ما دیگه دوباره بیا.وااااییی مطبش خیلییی شلوغ بود.از تصور اینکه خوب نشم و مجبور بشم دوباره ۴ و ساعت نییمِ ناقابل تو اون مطبِ لاکچری و شلوووووووغ یه لنگ در هوا بشینم و سر و صدای بچهای کوچولو و گریه ئو رو بشنوم،گریم میگیره خدایی😭😭😭

تولوخداا بهم بگو اگه داروهامو به موقعِ به موقع تا تههش بخورم،خوب نمیشم بازم؟
دِگع من اب از سرم گذشته،۴۰ روزه سرفه های خلط دار منو پیر کرده ننه.:|
اوو اونکه ااره.بگو چی گرون نشده؟باور میشه،با پول ویزیت و دارو و تست تنفس و اینا،نزدیکای ۲۰۰ ه ت،فرت از کارتِ ننه مرده ی من کشیده شد اونروز.

۲۸ خرداد ۱۵:۴۶ ** دلژین **
آلرژی کلا صبوری میخواد 
تا میتونی مایعات بخور و از چیزایی ک بهت گفتن پرهیز کن... (اعتقاد عجیب من به آب :)) ) 
من یک دفعه حدود ۶ سال پیش شروع شد ، از بهمن و اسفند تا اواخر فروردین ، اب ریزش بینی و چشم و تورم چشم و ... 
https://www.sciencephoto.com/image/263670/530wm
دقیقا چشمام این شکلی میشه و حتی گاهی کبود.... 
الان دو ساله انگار رو به بهبودیم ! 
کار خاصیم نکردم همین داروها رو خوردم و ... یه کم فکر مثبت و موقعیم که میاد بی محلی و :)) ... 
خلاصه که نگران نباش ؛ به خودت خیلییی تلقین کن که خوبی ! خیلی موثره... 

ادم صبوریم ولی میترسم از چرک گلو.همش استرسم میگیره که نکنه بزنه یه جای بدنمو خراب کنه.😔ولی چون شما هم تاکیید داری که نگران نباشم،چشم😍

اهااا،اره یادمه که شما همش از الژی دل پری داری.
اااهااا.پس که اینطور.باشه چشم.خییلییی خیلییی ازت ممنونم که برام وقت گذاشتی و دلداریم دادی.💋❤💜💖

۲۸ خرداد ۱۶:۰۱ ** دلژین **
نترس دختر 
خیالت راحت ادمیزاد خیلییییی قوی تر از این حرف هاست :) ❤❤❤❤❤
استراحت کن و مثبت فکر کن و مراقب خودت باش ❤❤❤

من قربون اعتماد به نفس دادنات.🤗🤗

چشم عزیزجانم.خیلیی خوشحالم که این وبلاگ باعث شده  دوستای گلی مثل شما پیدا کنم که همیشه برام مفید هستن،چه با اشتراک گذاشتن تجربیاتشون،چه با دلداریاشون،چه با همیشه بودناشون و......💜💛❤💚💙💗امیدوارم منم بتونم مفید باشم..

۲۸ خرداد ۱۶:۰۷ علیــ ـرضا
چون مهمند باید مهمترتر رو از اون مهمتر تفکیک کرد باید بهمشون برسید .
آلرژی سروکلش از کجا پیدا شد تو این گیرو داری
باید رفع چکه کردن .
امید بسس .
بیان چته این وسطا

اقای علیرضااا؟،حالا که با پاهای خودتون اومدید.بذارید ازتون گله کنم.چرا میخواید وبتونو ببندید؟

همییین.شااانس که نداشته باشی همین میشه دیگه!عیبی نداره حالاع.چیکار میشه کرد.شده دیگه.
😁
رفتم یقشونو چسبیدم،گفتم ااخرین بارتون باشه.😃

۲۸ خرداد ۱۶:۴۳ علیــ ـرضا
اینجا برای ما مناسب نیست ولی هستیم . فعلا ها .
خوب کاری کردی یکم محکمتر بگیر بزار بفهمه با بد کسی در افتاده

عههه این چه حرفیه.خداروشکر.

مشت هم بزنم ینی؟😁

۲۸ خرداد ۲۳:۰۴ علیــ ـرضا
:) 
آره یه گوش مالی حسابی هم بهش بدین 

چشم😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان