وی پست خود را از ایران مینویسد...

سلام دوستان....

طبق گفته ی هفته ی پیش,من ایران هستم....

حالم خوبه خداروشکر...اکثرا یا خونمون مهمان هست یا میریم مهمونی که خلاصه همدیگرو ببینیم و اینا..

در کل اوضاع خوبه..خداروشکر...

من از فردا میخوام سعی کنم به نوشتن ادامه ی پستهای قبلیم.

دارم کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین رو میخونم.

فردا میخوام برم ببینم چه کلاس زبانی هست که من بخوام برم,محض اینکه کمی وقتم الکی به بطالت نگذره و مشغول باشم.اونم در حد هفته ای دوجلسه.

میخوام کتاب اموزش زبان مجاری رو هم بخرم که یکم پیش زمینه داشته باشم.چون توی دانشگاه ما باید زبان مجاری یادبگیریم برای ارتباط برقرار کردن با بیمار.

باید اکسل رو هم یاد بگیرم.

________________________________________________________

تا به حال ترس از دست دادن چیزی یا کسی رو داشتید؟؟

_________________________________________________________

توی سکوت اتاقم نشستم و دارم به بیرون پنجره نگاه میکنم......چقدررر دلم برای این نگاه کردن ها تنگ شده بود...

۱۲ لایک
۲۳ تیر ۰۵:۵۸ محبوبه شب
بههههههههههههه
چه عااااااالی
به وطن خوش اومدی (آیکون در آغوش کشیدن)

خوش بگذره ان شاءالله

سلام محبوبه جانم.خوبی شما؟

ممنونم عزیزجانم.💜
بیا دراغوش🤗🤗🤗🤗
😍😘😘😘

۲۳ تیر ۰۹:۵۵ معلمی از جنس اینده
سلام بله من ترس از دست دادن خانواده هستم.

سلام عزیزم،اونکه منم دارم.منظورم چیزای دیگه اس.مثلا یه شرایط خوب رو

۲۳ تیر ۰۹:۵۶ **هِلِناز **
عزییییزم ...
لذت ببر از کنار خانواده بودن 😍 
+قبلا خیلی ترس داشتم ! اما الان انگار نه ...

سلام هلناز بانو جان😘😘😘

شاید باورت نشه ولی هی بغلشون میکنم.هی بوشون میکنم.خنده داره ولی واقعیته.
ترس از دست دادن یه شرایط خوب رو داشتی تابه حال؟من الان دارم و میترسمم:(

۲۳ تیر ۱۰:۰۸ جناب قدح
سلام :)
رسیدن بخیر
خوبی ؟
خانواده محترم خوبن ؟
خوش بگذره ان شاءالله عیدتم مبارک :)
+ این ترس همیشه هست معمولا

سلام جناب قدح:)

ممنونم.
بله خوبم خداروشکر.
همه خوبن ،خداروشکر.
ممنونم🙏🏻🙏🏻
عید شماهم مبارک باشه🌹🌹
اوهوم:(

۲۳ تیر ۱۲:۰۴ ﴿﴿مریــــــــــــــــــــدا ﴾﴾
تو پزشکی میخونی یعنی‌؟
خوش اومدی انشالله کلی خوش بگذره
من همیشه ترس از دست دادن کسی رو دارم.

نه عزیزم.فیزیوتراپی میخوام بخونم.😊

ممنونم مریدا بانوجان💜
اوهوم:(

۲۴ تیر ۰۳:۰۰ فرشته ی روی زمین
به به
خوش بگذره : )

من به شدددت ترس از دست دادن آدمای دوست داشتنی زندگیم رو دارم : (

سلام فرشته جان.

ممنون عزیزم.جای شما سبز💜
من هم.:(

۲۴ تیر ۱۰:۵۷ هـی وا
مقدمتان گلباران :دی

ممنونم جناب هیوا😊😁😅

۲۴ تیر ۱۱:۲۵ Nelii 💉📚
خیلی خیلی خوش اومدی عزیزم*__*

من ترس جدایی دارم.

قربون محبتت نلی بانوجاان😘😘😘

۲۴ تیر ۱۸:۰۵ m!ss £ng!neer
خوش اومدی عزیزم😍 درکنارخونوادت بهترین لحظاتو داشته باشی😍

به به،میس انجینیر خودم،خوبی شما؟

متشکرم ازت جانا😍💜

۲۴ تیر ۲۲:۵۰ صخره نورد
خوش اومدید. خوش بگذره در کنار عزیزانتون :)
منتظر ادامه ماجرا هستم :)

ممنونم از شما جناب صخره نورد.🌹

متاسفانه،تو این مدت اونقدر ماجرا داشتم که نه وقت تعریف کردنش رو و نه وقت ادامه دادن به اون ماجرا رووداشتم اما،سعی میکنم که نیمه کاره نذارمش.حداقل تازمانیکه که هنوز نرفتم.احتمال زیاد خیلی خلاصش کنم که زودتر جمع بشه.وگرنه اونجوری میشه که دلم نمیخواد بشه.🤷‍♀️🤦‍♀️

۲۵ تیر ۱۴:۴۸ لیمو جیم
رسیدن بخیر عزیزم :* خوش بگذره بهت

مرسی جاانا💜💜💜

تشکر😘

۲۶ تیر ۰۸:۰۴ صبورا کرمی🦄
عزیزمممممم❤❤❤❤❤❤
خوش اومدی😍😍😍😍😍😍😍😍😍
بطالت چیه؟ برو تفریح کن. کتاب بخون فیلم و سریال ببین برو بیرون گردش. 
حالا اگه مجبوری زبانی یاد بگیری اوکی ولی بیخودی این دو ماه رو به خودت سخت نگیر 


اره. ولی بهش فکر نکن. از خودت دورش کن

سلام صبوراخانمی💜💜💜

اونقدررر سرم شلوغ شد یکهو که نگو و نپرس...
حس فیلم و سریال رو ندارم.از اول هم همین بودمااا.میدونی مودم مهمه که الان دلم چی بخواد و اینا.
مجبور نیستم ولی فضای کلاس و کتابهام اونقدر برام لذت بخشه که حس میکنم اومدم تو کلاس که بهم خوش بگذره.😍
اونقدر فکر کردم که اخرش گفتم بیخیال...

۲۶ تیر ۱۷:۱۱ پلڪــــ شیشـہ اے
سلام خانووم. 
رسیدن بخیر. 
ان شاءالله که نهایت استفاده رو ببری از این کنارهم بودن.

معمولا این حالت پیش میاد. :) ولی شما تلاش زیادی کردی، امید به خدا. دیگه همه چی قراره شروع بشه 

سلام پلک شیشه ای جان.

ممنون از حضورت🤗🤗🤗
خوبه خداروشکر.
نه من یه منظور دیگه ای داشتم از بیان این سوال.

۲۸ تیر ۲۲:۰۰ جناب قدح
سلام :)
خوبی خانم دکتر ؟

سلام جناب قدح.

ممنون از حضورتون.
بله خوبم خداروشکر.شما چطورین؟

سلام عزیز دلم 
تووووولدت مبارک دوست خوشگل من 
خیلی دوست دااااارم 
خیلی برات خوشحالم و امیدوارم امسال رنگی ترین رویایی ترین روزاتو بگذرونی 
خیلی خوشحالم که دارمت که دوستمی که یه روی سینما پیکو نصب کردم و باعث شد باهات اشنا بشم 
باعث یه دوست به خوش قلبی تو داشته باشم 
یکی که حتی درک کردنشو از تو حرفاش میشه متوجه شد 
عاشقتم خب ؟
مهربون من چقدر دلم میخاد یه روز ببینمت و یه عاااالمه بغلت کنم 
تو فرشته ی پاک خدایی :) مرسی که اومدی 
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
اووووماااااچ
ببخشید تماس نگرفتم چون گوشی ندارم هنوز عزیزم و واقعا شرمنده ام بخاطر این موضوع 

سلااام به روی مااهت عزیزدل.

امیدوارم حالت خوب باشه و لبت خندون.
خیلی خوشحالم از حضورت و خیلی متشکرم از لطف بی پایانت😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💜💜💜💜💜💜💜💜
با اینکه ارتباط ما همیشه محدود بوده ولی خیلی از بودن هم خوشحالیم و این خیلی ارزشمنده عزیزم.
همیشه به من لطف داری و منو شرمنده میکنی از بس ازم تعریف میکنی😚😙😊😊☺☺
نه بابااا این چه حرفیههه،همینکه تولدم رو یادت بود خودش کلی سوپرایز بود عزیزم🌹🌹💜💜💜💜💜👌🏻👌🏻👌🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

۳۱ تیر ۰۴:۳۷ واران ..
سلام 
🌹تولدتون مبارک 🎂
ایشالا عمرتون با برکت 🙏
🌸به ایران هم خوش اومدین 🌸


+

کتابهای فلورانس یکی از یکی بهترن :)
چهار اثرش رو من نصفه خوندم که دوستم ازم قرض گرفت :))
بعدش اومد بهم پس داد دیدم اون یکی دوستم ازم امانت خواستش:))
بعد از دو سال فراموشی بهم کتابمو برگردوند :))
اومدیم بیام بشینم  بخونم کتاب رو از اول دوباره که هنوز نخونده بودم یهو دختر داییم کتاب رو تو کتابخونه مون دید و امانت گرفت که بخونه :))))
یه چند ماهی است دست ایشونه و هنوز کامل نخونده کتابم رو :|:))
دیگه موندم ببینم کی بهم پس میده ؟!:))
هر چند میترسم بقیه خانواده ی داییم بمحض دیدن کتاب :)) کتاب رو دوباره به امانت ببرن :))
 کتاب رو تو اوج ارزونی گرفتم الان که همین کتاب قیمتش نجومی رفته بالا :)) نمیتونمم دوباره برم بخرم ازش ، تا  بشینم با خیالی آسوده بخونمش :))))
منتظرم این کتاب ارزشمند و پر طرفدار کی به دستم میرسه ؟!:)) 


+

اما آره خیلی زیاد بخصوص از وقتی که مادرم آسمانی شد و رفت این ترس خیلی زیادتر از قبل برام پر رنگ شده .
ولی ترس چیزی مهم آره  این اواخر داشتم.
ولی توکلم به خود  خداست .
خدا ارحم الراحمینه ‌💚


بابت پرگوییم ببخشید خیلی زیاد شد حرفام :)
ممنونم 

سلام واران جان.خوش امدید.

خیلیی ممنونم از تبریکتون.
و خیلی متشکرم از محبتتون۱🙏🏻🙏🏻🙏🏻😊😊😊🌹🌹🌹🌹
اخیی عزیزممم.من این کتاب رو هدیه گرفتم پارسال.تازه دارم میخونمش.احتمالا اگه تموم نشد با خودم ببرمش.چون خیلی سرم شلوغ پلوغ شد یهو.
الهی....عزیزممم....خدارحمتشون کنه💜💜😞
درسته👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻🧡🧡🧡🧡
نه عزیزم این چه صحبتیه.😚
🌹🌹🌹🌹

۰۱ مرداد ۲۲:۵۱ میم . الف
بله .. :(

سلام.خب،توضیحی راجع به کنار اومدن باهاش رو دارین؟

۰۱ مرداد ۲۳:۳۷ میم . الف
اگه بخوام واقعیت رو بگم خودمم هنوز نتونستم باهاش کنار بیام ولی هرموقع اینجور چیزا به ذهنم خطور میکنه به خودم میگم نباید بهش فکر کنی و حواس خودمو پرت میکنم ! 
ولی بوده مواقعی که چن دیقه همچنان ذهنمو درگیر کرده و بعدش فوق العاده رو حال روحیم تاثیر گذاشته :(

اهان.

من وقتی یه موضوعی برام جدی باشه،نمیتونم حواسمو کامل پرت کنم و اوتقدر موضوع توی ذهنم میپیچه میپیچه تا که از فکر کردن بهش خسته میشم و میندازمش گوشه ی ذهنم.ایندفعه هم همینطور شد.:(

واااای تولدتون بوده؟دیر رسیدم کههههه
چه جالب که تیرماهی هستی... نمیدونم چرا انقد تیرماهیارو دوس دارم :))
تولدتون مبارک انشالله که ارزوهاتون بشه خاطره براتون

اره عزیزم،تولدم بوده.من خودمم وقت نکردم پست بنویسم متاسفانه.:(

عزیزم😊
متشکرم عزیزم.امیین🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

۱۲ مرداد ۱۲:۴۴ 🍁 غزاله زند
سلام سولین جانم :)خوبی مهربون؟
نمیدونم هنوز ایران هستی یا نه ولی هر جا که هستی شاد و موفق باشی ❤

*من یه وقت‌هایی،وقتی شرایط خیلی خوب میشه،میترسم که یهویی چیزی عوض بشه،چیزی خراب بشه! ترسِ بیهوده‌ایِ ولی گاهی پیش میاد! :)

سلام غزاله بانو جانم.قربونت عزیزم،شما چطوری؟

ایرانم.متشکرم از دعای خوبت جانا💜💜🧡🧡
اوووف دقیقااااا.من ترسم بیهوده نیست.واقعاا متوجه اتفاقهایی که قراره بیوفته میشم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان