خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....

دیشب یکساعت و خورده ای با مادرم اینا حرف زدم.....

امشب نزدیک به ۲ ساعت......

خیلی وقتم رفت ولی درعوض دلتنگی های انبارشده ام همشون ریخته شدن و راحت شدم.....

از فردا شب بازم عین قبلِ قطعی، یه لیمیتی برای حرف زدنم میذارم چون واقعا وقتم خیلی اهمیت داره مخصوصا تو این زمان...

الان حالم خوبه.....با تمام خستگیام و سختیهام ولی امید دارم....

تازه دستبند امیدم هم به دستمه،حالا قصه اشو تعریف میکنم بعدا...

پسفردا اولین پایان ترمم رو دارم....

۱۲ لایک
۰۴ آذر ۱۵:۵۵ باران ..

سلام

ان شاءالله موفق باشین و همیشه حال دلتون خوب باشه :)

سلام باران جان.خوش اومدی به خونه ی من.

انشالله.متشکرم از دعای خوبتون و همچنین🌼🍁🌼🍁

۰۵ آذر ۰۱:۰۶ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

وارد دوران پر شور امتحانات میشیم، امیدوارم موفق باشی😉

سلام.خوش اومدید به خونه ی من.

دقیقااااا😶😅😅😅.ممنونم همچنین🍁🌼🍁🌼

۰۵ آذر ۰۶:۴۲ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌

ممنونم 🌹

سلامت باشید😊

۰۵ آذر ۰۸:۱۵ خانوم خونه

عزیزدلم...درکت میکنم عزیزجان...

ایشالله همه کارات به خوبی پیش برن ...

ااه خانم خونه عزیزممم😚😚😚😚خیلی خوشحال میشم وقتی پیامتو میبینم جانا💜💜😍😍😍

انشالله عزیزم🌼🍁🌼🍁

۰۵ آذر ۱۱:۵۳ خانوم خونه

عزیزجانم...

من پایه ثابت وبتم نمیدونی بدون . . .

تو عزیزدلمی . . .

راستش چند روزه حسابی دلتنگتم . . . 

خیلی مراقب خودت باشیا خیلی زیاد 

 

شما که همیشه ی همیشه به من لطف داری جانا💜بی معرفتی از من بوده همیشه و من شرمنده ی روی ماهت هستم عزیزم....

بریم ببینیم خانم خونه برای اقای خونه چه کرده؟؟😊
چشم عزیزجانم.شماهم همینطور🌼🍁🌼🍁🙏🏻🍁😘

۰۵ آذر ۱۳:۳۹ هـی وا

سلام

خداروشکر بالاخره کسایی که عزیزانشون خارج از کشورن یا بالعکس از نگرانی در اومدن 

موفق باشید 

سلام جناب هیوا.

وای اره خداروشکر خداروشکر این کابوس قطعیه اینترنت تموم شد....
حالا باز من و پدرمادرم ادمهای صبوری هستیم ولی بعضی بچه ها و یا بعضی پدرمادرا خیلییییی خیلیییییی اذییت شدن،دیدم کاملا و کاری از دستم برنمیومد...🙁🙁🙁🙁
متشکرم از لطفتون.همچنین شما🙏🏻😊🌼🍁🌼🍁🌼

۰۵ آذر ۱۹:۴۹ شاسوسا ..

دستنبد امید رو تعریف کن قصشو:دی

سلام.خوش اومدید به خونه ی من.

چشم.این دستبند هدیه ی یه دوستِ عزیزی هست که من هم خودشو هم دستبندِ رو خیلی دوسدارم.پارسال من ۵ روز بیمارستان بستری شدم،جز سخت ترین روزهای زندگیم بود....این دوستِ عزیزم،سومین شبی که من تو بیمارستان بودم و وقتی فهمید که بستری شدم و چه و چه و چه،اومد پیشم،کلیی منو به ارامش دعوت کرد و درنهایت منو بغل کرد و بعدشم این دستبند زیبا رو بهم داد.وقتی به این دستبند نگاه میکنم یادم میاد که من از اون سخت ترین شرایط،بیرون اومدم....پس اینا دیگه چیزی نیست و امیدوارم میکنه....و من بهش میگم دستبدِ امید.
اونروز وقتم کم بود فقط یه پستی نوشتم و رفتم بخاطر همین توضیحش ندادم.

۰۵ آذر ۲۳:۱۹ شاسوسا ..

ممنون عزیزم

اهان،عالیه

انشالله همیشه به سلامنی و خوشی⁦❤️⁩😍

خواهش میشود جانا💜

سلامت باشی عزیزم🌼🍁🌼🍁🌼

۰۶ آذر ۲۰:۵۷ صخره نورد

موفق باشید :)

حضور خانواده دلگرمیه بزرگیه حتی از راه دور و صوتی و تصویری، سایشون مستدام :)

سلام صخره نورد عزیز....اتفاقا همین چند روز پیش یادتون افتاده بودم...

دقیقاااا.....سلاپت بتشید🌼🍁🌼🍁🌼🍁🙏🏻

۰۷ آذر ۰۱:۴۸ || میلاد || نمونه سوالات آیین نامه

شما زنا دخترا کلا در حرف زدن تبحر خاصی دارین !

 

این ی چیز طبیعیه ، 1 الی 2 الی 3 ساعت !

 

غیر عادی نیست !

 

من درکتون میکنم :دی

سلام.مثل شما اقایون خوبه که ادم باید حرفتون بیاره؟:|

بله برای ادمهایی که عادتشونه و وقت اضافی دارن اره طبیعیه ولی برای من نه خوشبختانه چون من نه وقت اضافی دارم و نه اهل حرف زدنهای طولانی مدت هستم.اینبار هم فقط بخاطر این بود که من یک هفته روی ماهشون رو ندیده بودم و دلم نمیومد قطع کنم.

۰۸ آذر ۱۶:۳۷ صخره نورد

سلام

ممنون که به یادم بودید :)

یه مدت رفته بودم تو مد خوندن و کامنت نذاشتن, نمیدونم چرا! 😁

سلاااام.....

خواهش میشود😊😊😊🌼🍁🌼🍁🌼
این مودی هست که همه ی بلاگرا گاهی میرن رو این مود،حالا بیرون هم نمیان.بازجای شکرش باقیه شما بیرون اومدید😉

۰۹ آذر ۱۰:۴۲ خانوم خونه

عزیزجانم چطوره ؟ 

 

خوبی دوست جونی ؟

 

دلم یهویی تنگ شد واست 

خوبم خداروشکر خانم خونه ی عزیزم💜😘😘😘😘😘

عزیزمی شنا.ماااچ بهت 😚😚😚😍😍😍😍سلامت باشی🌼🍁🌼🍁🌼🍁🌼

۱۴ آذر ۱۲:۴۳ Mohammad CariN

سلام 

هیچی مثل درد و کردن و با کسی حرف زدن 

حتی توی خیال

مخصوصا با کسی که عزیزترین است به ادم ارامش نمیده

خوشحال میشم اگر به من هم سری بزنید 

و اگر دوست داشتید میتونیم لینک کنیم هم دیگه رو

سلام.خوش اومدید به خونه ی من.

دقیقااا همینطوره🌼🍁🌼🍁🌼🍁🌼🍁
در اولین فرصت میخونمتون...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان