draw:)

بچها میخوام نقاشی بکشم.طرحشم انتخاب کردم,بنظرم خیلی سخت نیست ولی من نه تا حالا کلاس نقاشی رفتم نه نقاشیای سخت سخت کشیدم ولی کلا نقاشی کشیدن ارومم میکنه بخاطر همین تصمیم گرفتم یه نقاشی بکشم و تا عید یا حدکثر روزای اول عید تموم بشه.

این همون طرحیه که انتخاب کردم:

 

راستش معلوم نیست بتونم به این قشنگی بکشم ولی تموم سعیمو میکنم و اگه خوب بشه ,همراه  با عیدی میدمش به دوستم ص بانو.

فقط چون تجربه ی خاصی ندارم و کلاسم هم نرفتم از دوستای بیانی از جمله 2 قلوهای افسانه ای(نفس و مریم),ایدا بانو و دوستای دیگه که تجربه ی نقاشی کشیدن دارن میخوام,لطفا راهنماییم کنید که لااقل تو ذوقم نخوره و نقاشیم خوب از اب دربیاد.هر پیشنهادی هم که بگید من با گوش جان پذیرا و منتظر راهنمایی هاتون هستم.خیلی ممنونم ازتونheart

۳ لایک
۱۵ اسفند ۲۰:۲۷ جناب قدح
سلام :)
اگه سولین بانو اراده کنه از این بهترم میکشه :)

میگم از صبح دارم کادوهاتو باز میکنم هنوز تموم نکردم ...

درود بر شما

سلام.شبتون بخیر.

خیلی ممنونم جناب قدح.شما لطف دارین.:)
خب معلومه دیگه،وقتی ادم بالای ۱۰۰ تا دنبال کننده داشته باشه،تعداد کادوها زیاد میشه و هییی باید کادو باز کرد😄😄😄.حالا شما که داری باز میکنی،منه بیچاره چی بگم که بالای ۱۰۰ تا کادو یهو اوردم ریختم تو وبلاگتون.😅😅😅😅(شوخی میکنم جناب قدح)

۱۵ اسفند ۲۰:۵۴ جناب قدح
منظورم کادوهای شماست دیکه :)

نههه اینا همه کادوهای من نبود کهه.من رفتم با دنبال کننده هاتون هماهنگ کردم که هرکی کادو خرید،صااف بیاد بذاره کف دستِ من که من یهو با یه عالمه کادو و تم و..غیره وارد وبلاگتون بشم که سوپرایزتون کنیم.من فقط یدونه کادو دادم و البته بادکنکا و تم کارِ بنده بود اما بقیه ی کادو ها،دنبال کندده هاتون زحمتشو کشیده بودن.😄😄

۱۵ اسفند ۲۱:۱۳ جناب قدح
ان شاءالله تو شادیاتون جبران کنیم :)

:)

سلام

طرح قشنگیه خیلی.
قطعا با تلاش و پشتکار میتونید به نتیجه دلخواه برسید

دلتون شاد

سلام.

اره من خیلی دوسش دارم.امیدوارم دوستان راهنماییم کنن تا بتونم به همین قشنگی بکشم.
ممنونم.همچنین

کشیدن طرح اولیه خیلی مهمه
اول خیلی کمرنگ جایگاه هارو مشخص کن
اینکه کادر به چند قسمت باید تقسیم شه و هر قسمت از گل و گلدون تو کدوم قسمت از تقسیم بندی باید قرار بگیره...به این قسمتم ک رسیدی باز طرح اصلی رو شروع نکن...یه هاله ای از اون چیزیکه میبینی بطور کلی بکش(اینطوری تو مراحل بعد نیازت به پاکن کمتر میشه و یهو اندازه غیر عادی نمیاد دستت)
بعد که طرح کلی رو , روی ورق آوردی شروع کن به کشیدن جزئیات از بالا(از بالا ک شروع کنی کار تمیز تزی تحویل میگیری)
باز تو این مرحله وارد جزئیات ریز نشو...اینجا مثلا جایگاه گلبرکارو بکش...
هی از کل برو به جز...هیچوقت سعی نکن یه فسمت رو تموم کنی بعد بری سمت قسمت بعدی...سعی کن همه رو باهم گام به گام از بالا به پایین نزدیک به طزح اصلی کنی
چون اینجوری اگه وسط کار دیدی طرحت یجاهایی نقص داره میتونی راحت پاک کنی...
و تا این مرحله حق فشار دادن مداد رو نداری...بعد ک طرح به دلت نشست و حس کردی هموته ک میخای شروع کن به جزییات تکمیلی .

موفق باشی:)

مرسیی ایدا بانو،من واقعاااا ازت ممنونم که تایم گذاشتی و جامع توضیح دادیم برام.❤❤❤❤

یه سوال میشه یکم بیشتر درمورد تقسیم بندی برام توضیح بدی،خوب متوجه نشدم منظورتو،اخه اولین بارمه کسی بهم میگه نقاشیتو تقسیم بندی کن،بیزحمت دقیقا بهم بگو تو هر قسمت چی قرار بگیره؟بعد من الان که نگاه میکنم به نقاشی،یکم ترکیب رنگِ گلبرگ ها و اون گلدون که بخوام آبِ گلدونو بکشم،یکمی منو ترسونده،میشه برای خوب کشیدن این تامورد هم بهم تذکر بدی.

قطعاً می‌تونی :)
و اینکه خیلی خوشگله :)

من فدای انگیزه دادنت بشم حوا بانو جان.😍

اوهوم😊

:)
ببین عزیزم تقسیم بندی یعنی رعایت فاصله ها در طرح اصلی
مثلا من تو همین طرح برات یه مثال تقریبی میزنم تا منظورمو برسونم
تو فکر کن توی طرح اون سکویی که گل روش قرار گرفته10 سانته,بدنه گلدان15سانت, و ارتفاگل از لبه گلدان تا بالا20سانته(این اندازها فرضی ان)
الان تو به طرحت نگا کنی تناسبی ک گفتم دستت میاد
حالا اگه مثلا ورق نقاشی تو نسبت به ابعاد طرح دوبرار باشه تو میای اون اندازه هارو با نسبت دو برابر پیاده میکنی
من خودم واسه اینجور اندازه گیریا از بدنه مداد استفاده میکنم
اینجوری از همون اول ابعاد کلی دستت میاد و میدونی ک فضا کم یا زیاد نمیاری
تقسیم بندی رو با خط های افقی خیلی کمرنگ انجام بده(هرچی حط های افقی بیشتر باشه نقاشی دقیق تر میشه)
این خط هارو, رو طرحتم پیاده کن تا بدونی الان مثلا داری رو کدوم قسمت کار میکنی.

هیچوقت انتظار نداشته باش رنگ آمیزی از همون اول چیزی باشه ک تو طرح میبینی
شاید خیلی روش کارکنی و بقیه بگن کجاشون شبیه آخه و تو همچنان برای رنگ آمیزی هم از روش کل یه جز برو
اول زیرساخت هایی که بیشتر چشمت رو میگیرن و کمرنگ تر هستن رو پیاده کن
(یه رنگ خوب از ترکیب چندین تا رنگ رو هم دیگه با صبر و حوصله زیاد بدست میاد)
طرح نورپردازی زیاد داره(اون قسمت های روشن رو تا میتونی کمرنگ نگه دار و بعد با پاکن خوب برشون دار تا تضاد نور خودشو نشون بده)
با مداد رنگی میخوای بکشی؟(فقط مداد رنگیهای روغنی ان ک سفیدشون خودشو خوب نشون میده، وگرنه باید از پاکن و سفیدی صفحه استفاده کرد)

طرحتم قشنگه عزیزم:) با حوصله پیش برو هروقت خسته شدی بذار کنار چون زیبایی اصلی نقاشی عشقیه ک خودش همه چیو نشونت میده:)

وااای ایدا بانو خیلیی ممنونم ازت،خیلی خیلی خوشحال میشم وقتی می بینم اینجور باحوصله،دقیق و مهندسی حرف میزنی از نقاشیم، اصلا عشق میکنم بخدا.دیدِ منو تا حدودی باز کردی و این خیلیی کمکم میکنه.اره میخوام با مداد رنگی بکشم.خب من تو ذهنم بود که از فابرکاستل استفاده کنم،نظرت چیه؟فک میکنم اون حالتی که لازمه برای این نقاشی رُ این جنس مدادرنگی داره.حالا بازم منتظر جواب هستم.

میگم،من هر کاریو که انجام دادم،عکس میگیرم و پست میذارم،تا ایراداشو بهم گوشزد کنید.

ما باید با آدما مهربون باشیم و باصبر و حوصله براشون وقت بذاریم:)
هیچوقت اینو یادت نره باشه؟:)
مهربونی مهمترین چیزه که یه عااالمه تو وجودت میبینم:)

نظر شخصی من اینه مداد رنگی یا فابر باشه یا اصلا نباشه:)
اما چون محصولات فابر کمی گرونن(کمی رو هم رد کرده البته!) واسه همین چیزی نگفتم و دستت رو باز گذاشتم:)
من 3سال پیش یه36رنگ گرفتم الان قیمتش3برابر شده:|
شنیدم پلی کروم فابر به نقاشی جون میده,اما نیاز به حرفه ای شدن داره و من خودم تاحالا کار نکردم(حالا بماند ک36 رنگش300هزارتومنه:|)
ولی تو باهمون فابرکلاسیک کاز کن:)

خیلی جالبه برام،با اینکه ذاتا ادم ساکتی هستم ولی همه به این نکته اشاره میکنن که ادم مهربونی هستم.

بله کاملا درسته.
شما لطف داری عزیزم.❤❤💜💜💙💙💚💚💛💛
فابر واقعا خوبه.
۳۰۰ هزار تومن!😨
الان یکم از طرح نقاشیو کشیدم،تا شب عکسشو میذارم.

۱۷ اسفند ۰۹:۵۴ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
ایدا توضیحات کاملی داده :)
شرمنده اجی تازه پُستتو دیدم -_-

سلام عزیزم.

اره خیلی عالی توضیح  دادن.دستشونم درد نکنه.
خواهش میکنم عزیزم.

تمومش کردی

نه عزیزم.هنوز رنگ نشده.ولی میشه😊

خوبه تموم که شد عکسشو بگیر ماهم ببینیم

توفکرشم.چشم عزیزم.😙

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان