باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....

سلام دوستای گلم    

البته که پست بنده رو از نقاط مختلف ایران و شایدم از نقاط مختلف جهان میخونید..من هم این پست رو دارم از ایران برای شما ارسال میکنم....بله درست متوجه شدید من در حال حاضر ایران هستم...

هفته ی پیش:شب چون چیزی برا خوردن نداشتم و وقت هم نداشتم به ناچار کالباس و فلفل دلمه ای قرمز خوردم...شنبه صبح با  خارش شدید دست و پا و سر و صورت و کلا همه جا بیدار شدم از خواب....حالا چشمهامم بااز نمیشد چون پشت پلکمم ورم عجیبی داشت و در واقع باید بگم قدرت دیدم افتضاح بود چون چشمهام باز نمیشد.سریع زنگ زدم به مامانمو گفت که الرژیه و برید بیمارستان.

خلاصه رفتیم بیمارستان(هم خونمم همراهم بود چون به زوور میدیدم) و دکتر گفت باید بستری بشی و اینا....منو بستری کردن و دارو ریختن به رگم و بهتر شدم تا حدی که صبح یکشنبه گفتم عاقا من حالم خوبه و بذاررین برم خونه و با رضایت خودم رفتم خونه که اشتباه بود و تا شب باز حالم بد شد...اینبار سر و صورتم و تن و دست و پاهام لکه های بزرگ قرمز داشتن که خیلیی دااغ بود و یکی نمیدونست فکر میکرد که من پوستم سوختهه!....هیچی دوباره رفتم بیمارستان و بستریم کردن و هر بار که چند ساعت خووب بودم...باز دوباره الرژی میومد به سراغم و یه افتضاحیی بود....اخرین بار دیگه حالت ادم شدن (ادم یا خیز به معنای ورم شدید دست و پا یا بدن که ناشی از اجتماع مایع میانبافتی هست) دست و پاهام و لبها و بینیم رو داشتم که وقتی با بطری اب میخوردم و انقدر که لبهام ورم داشت قدرت قورت دادن اب رو نداشتم....

از مادرم و پدرم بگم که هربار به من زنگ میزدن با  یه مدل جدید از الرژی مواجه میشدن که دیگه تاب و تحملشونو از دست دادن و گفتن الا و بلا بعد از مرخص شدنت باید بیای ایران و اصلا همینجا باید چکاب بشی تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده اخه؟این چه الرژی ناجوری بود اخه؟:(

اها راستی....من 5 روز بیمارستان بستری بودم....4 امین رووزی که بستری بودم و بدنم دچار ادم شده بود.بهم گفتن که میخوایم بهت کورتون تزریق کنیم که سیستم ایمنیت رو سرکوب کنیم تا واکنش الرژیک بدنت از بین بره و همینکارو هم انجام دادن که روز بعدش من به سرعت خودمو مرخص کردم و سوار هواپیما شدم.نا گفته نماند که بهم گفتن این دارو تا 3 روز اثر داره و بعد از 3 روز ممکنه که علائمت دوباره برگرده و ممکنه هم برنگرده که با ترس و لرز و اصرار مادرم اینا اومدم...بیچاره ها خیلیی اذییت شدن...بالاخره برای پدر خیلیی سخته که خار به پای بچشون بره چه برسه به اینکه بچشون اون سر دنیا بستری بشه و اینجوری تن و بدنش بریزه بیرون..

دیگه منم اومدم و شکر خدا بعد از سه روز خداروشکر علائمم فقط در حد خارش معمولیه...

اما دیروز دوباره اومدم تهران و رفتم پیش یه دکتر فوق ایمونولوژی...اون فقط نظرش این بود که ادویه جات به جز زعفران و زردچوبه ممنوعه....غذای بیرون ممنوع....استرس و اضطراب ممنوع!!!

ولی بازم امروز یه دکتر دیگه نوبت گرفتیم که همین دور و براست که یکبار پیش اونم برم ببینم نظرشون چیه...

خلاصه که هفته ی پیش تو غربت حسابی با مریضی ازار دهنده دست و پنجه نرم کردم که سخت ترین روزا بود هم برای من هم برای خانوادم که هی زنگ میزدنو منو داغوون و افتضاح میدیدن...

انشاالله اگه مشکلی پیش نیااد....جمعه ی هفته ی بعد پرواز دارم....

دعا کنید که مواد حساسیت زا به بدنم رو پیدا کنم.....تا دیگه انجوری بیش نیاد.....واقعاا زجر کشیدم...

کل این یک هفته...من غذام برنج و سیب زمینی و هویچ بخته با نون و ماست بوده...صبحانه و ناهار و شام...

کل این چند ماهو با تموم دلتنگیام و ستختیام و خستگی هام و یکنفره به دوش کشیدن تموم زندگیمو با این امید طی کردم که تابستونی میاد و من روی ماه خانوادمو میبینم اما نمیدونستم قراره یه هفته ی طاقت فرسا رو بگذرونم و بعش خانوادم برام اونقدر بی طاقت بشن که برام بلیط بگیرن و منو یه راست بیارن پیش خودشون و دیدارمون تازه بشه....

هیچوقت فکر نمیکردم که واسه نی نی خالم که از وقتی رفتم دنیا اومده و من نتونستم یبار هم بغلش کنم و عکسشو همش استوری میذاشتو بتونم زودتر ببینم....واقعا حکمت خدا خیلیی متفاوته....

یبار دیگه....به قدرتش ایمان اوردم....

میخچه ی پام هم بعد از کلی اذییت کردن افتاد.....نمیدونستم میخواد  تو ایران بیوفته....

 

۵ لایک
۲۴ بهمن ۱۳:۵۰ :) لبخند
اتفاقا میخواستم‌بگم به توت فرنگی تپلو هم سر بزن کلیم ببوسش:) قرار بوده تابستون ببینیش اما زود تر دیدیش:)
خداروشکز که حالت بهتره ...
الهیییی قربونت بشم:)
خوش بگذره بهت جونم:)

خیلی چیزارو باید رعایت کنی خودمو یه لیست بهت میدم:)

ااره دیگه خوش خوشااانم شده دیگه....اتفاقاا همین امروز بر حسب اتفاق تونستم یه ۱۰ دیقه ای بچلونمش....انقد ناااازه دیگه نگووو سفییید....تپل با موهای بور و چشم رنگی...شبیه بچگیهای من و مادرمه.

اره.پیداش میکنم کم کم....امروز هم نوبت دارم پیش یه دکتر دیگه....از اونم یسری چیزا میپرسم.

۲۴ بهمن ۱۴:۰۶ جناب قدح
سلام :)

سلام جناب قدح:)

۲۴ بهمن ۱۴:۰۷ جناب قدح
چقدر دردسر کشیدین !

الان حالتون چطوره خوبین ؟

خیلییی

اره خداروشکر

۲۴ بهمن ۱۴:۵۰ پلڪــــ شیشـہ اے
سلاام.
عزززیزم. ای وای.
الحمدلله که بهترید.ان شاءالله که تنتون سالم
الحمدلله که دیدار تازه شد
در پناه خدا 

سلام عزیزم.

متشکرم از دعاای خوبت.😊😍
اره😍
ممنونم.سلامت باشید

۲۴ بهمن ۱۸:۰۶ ♕αяαмεsн♕ ...
ممنونم میشم فونت یکم درشت بشه :)
ما پیرا چشمون یاری نمیکنه

باشه چشم.از این به بعد درشتش میکنم.:)

الانم انجام بدم؟یا خوندید؟

۲۴ بهمن ۱۸:۵۳ ♕αяαмεsн♕ ...
ممنونم اینو خوندم :))

خب خداروشکر:)

۲۴ بهمن ۲۱:۵۹ Nelii 💉📚
عزیزم.‌‌‌‌...مریضی تو غربت خیلی سخته، میفهممت:(
الان بهتری؟

دیگهه دیگهه.....تازه غربتی که هم زبونت نیستن بدتره..

اره خدادوشکر

عزیییییییییییزمممم چقدر وحشتنااااک
خداروهزارمرتبه شکر که حالت خوبه
اگه صورتت هنوزم ورم داره که باید بگم موووچ به صورت ورقلمبیدت :)
مواظب خودت باش دختر

خیلییی

اره واقعااا
قربووونت برم دخترگل.مااچ به بپهای خوشگلت😘😘😘

۲۴ بهمن ۲۳:۱۷ [🌸 بےپــناه 🌸]
وای چه الرژی بوده؟ فک کنم به اب و هوای اونطرف الرژی داری😂. ایشاالله خوب خوب بشی دختررر

😅😅😅چمیدونم والااا.

قربونِ شما عزیزم.

۲۵ بهمن ۱۴:۲۷ 🍁 غزاله زند
عزیزم الآن حالت خوبه؟ 
خدا واقعا خیلی حرفه‌ای همه چیز رو توی زندگی‌مون برنامه‌ریزی کرده.قربونش برم :) 

اره خداروشکر،خوبم الان.

اره واقعاا.همینه که میگم به قدرتش ایمان دارم.🙏🏻😊😍

۲۵ بهمن ۱۹:۰۸ لیمو جیم
به به رسیدن بخیر
اما خب میفهمم با چه حالی اومدی.به هرحال کلی لذت ببر و منم امیدوارم زوووود خوب شی :***

قربونت لیموی دوستداشتنی.

😘😘😘😘مااچ به لپهات

۰۲ اسفند ۱۰:۵۵ جناب قدح
سلام :)

سلام جناب قدح:)

حالتون چطوره؟

۰۲ اسفند ۱۳:۴۱ جناب قدح
شکر خدا :)

شما حالتون چطوره ؟ خوب شدین ؟

خداروشکر:)

بهترم شکر خدا.
فردا صبح پرواز دارم،دو هفته تموم شد.دوباره سختی شروع شد🤦‍♀️😅

۰۲ اسفند ۱۴:۵۰ جناب قدح
بسلامتی ان شاءالله :)

ممنونم.سلامت باشید:)

سلام
خدا روشکر خوب شدید و ان شاءالله دیگه از این حساسیتا سراغتون نیاد
ولی خداییش دیگه از رنگ زرد استفاده نکنید 
چشممون در اومد :دی

سلام،شبتون بخیر.

انشاالله...
باشه چشم..الان پست جدید فونتش چطوره؟

قشنگ بود

سلام خوش اومدید.

:)

عالیه
ممنون

خواهش میکنم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان