📚📅

دستم درد میکنه از بس جزوه نوشتم برای فیزیولوژی......یعنی من دوشنبه این امتحانشو بدم و اکسپشنه رو بگیرم صلوات.....🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

تازه هنوز جزوه نویسی ی بقیه درسام تموم نشده....🙄....اخه همیشه عادتم جزوه نویسی بوده...دیگه اشکال نداره....امتحانا بخیر بگذره،دیتمم دردش یادش میره😉

از هفته ی بعد امتحانای پایان ترم همبنطور مثل ریل قطار پشت و پشت هم دریفن تا که بخیر بگذرن....۳۲ واحد ناقبل رو باید پاس کنم اونم تو وضعیتی که با امروز دقیقااا دوماهه که تو خونه هستم....نه دوستی میتونه بیاد باهم درس بخونیم....نه من میتونم برم....نه کتابخونه میشه رفت....نه حتی کتابخونه ی ساختمون میشه رفت....اونم بسته اس.....دیگه ازتون خواهش میکنم برام دعا کنین.....قانونای دانشگاهمون اصلا مثل ایران نیست و خیلی سختگیرانه اس.....

دیگه عادت دارم به اینکه فقط میخونین پستهامو و نه لایک میکنید و نه کامنتی میذارید که ادم ببینه دلش واشه،به جز دو سه نفر که پایه ثابت انرژی مثبت دادن  هستن و دمشونم گرم که با معرفت هستن،بقیه دوستانی که دنبال میکنن هیچ،قشنگ خاموشِ خاموش هستن....اشکالی نداره فقط دعا کنید برامون...‌.ممنونتون میشم عزیزان🙏🏻💜

۱۲ لایک

پناه بر خدای مهربونمون :)

با کلی دعای قشنگ‌ برای سولین عزیزم

خدا همواره مراقبته و کمکت میکنه:*

عروس زیبای من،همیشه برای من دعای خیر و انرژی نثبتت همراهمه عزیزم😍😘😘😘🙏🏻🙏🏻🙏🏻

فدای تو بشم من ای لاویو داری گل😉😊😘😘💜💜
دقیقا همینطوره🙏🏻🍃😊

سلام

من شنیدم توی دانشگاه کسی جزوه نمی نویسه و همه از هم کپی میکنن :/ حالا ممکنه شرایط اونجا فرق داشته باشه..

ایشالا این دوران میگذره و روزای خوب میان

 

حقیقتش من اهل دنبال کردن و نخوندن نیستم ولی تو این دوران کنکوری هستم و اندازه یه پست گذاشتن میام و میرم، ایشالا بعد کنکور جبران میکنم :)

سلام.

ببینید بستگی به درس و مدل امتحانِ استاد داره و نحوه ی تدریسش داره و ربطی به ایران و غیر ایران نداره..
انشالله....همچنین برای شماها که کنکور دارید🙏🏻🙏🏻انشالله با موفقیت این دوران رو سپری کنید و به اونچه که میخواید برسید.🙏🏻😊
بببینید چندین ماهه که ویو پستها خیلی بالاست اما دریغ از یک لایک یا کامنتی چیزی....ادم تعجب میکنه،اینهمه ویو و انقدررر خاموش بودن عجیبه واقعا برام...!!

آقا چرا الکی به آدم تهمت میزنی؟من که همیشه لایک می کنم :)))

 

ان شاء الله که همه ی امتحاناتت رو با نمره ی عااااالی پاس میشی ،مثل همیشه⁦^_^⁩

اقلیماجان سلام عزیزم.ببین عزیزم،من منظورم شماهاییکه لایک میکنید و یا کامنت میذارید نیست.من به اون دسته ای اشاره کردم که فقط میخونن و رد میشن...چندین ماهه که ویو پستها بالاست ولی امان از تعداد لایک ها حتی،کامتت که بماند.....واقعا من نمیفهمم دلیلش میتونه چی باشه...😶ولی بازم مبگم اشکالی نداره،حداقل دعا کنید برامون ممنونتون میشم🙏🏻💜

مممنونم از سپاس بیکرانتون عزیزم🙏🏻🤗😘

آهان مرسی

درسته ولی مثلا وقتی خودم پست میزارم نهایتا یک چهارم بازدیدها واسم کامنت میاد، یک سری هم هستن که فقط میخونن و اینا

همه جا هستن..

یه قانون دیگه هم هست که میگه کامنت بزار تا کامنت بزارم :) که البته خودم موافقش نیستم

.

موفق باشی

😊

نمیدونم چطور بیانش بکنم ولی این برام جالبه که ویو پستم ،نزدیک به ۲۰۰ میرسه اما تعداد کامنتم فقط دوتا ۳ تاست و همچنین دیگه اگه خیلیی همراهی کنن،۶ تا لایک....خب این واقعا برام عجیبه،نمیدونم شاید برای بقیه عجیب نباشه....
والا من هم اهل لایک کردن هستم و هم کامنت گذاشتن،ولی بقیه ظاهرا فقط اهل خوندن هستن....جالبه که خیلی از دوستان دیگه پست نمیذارن یا اگه میذارن کامنت و لایک رو میبندن....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
bad cold and headache
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان