اخرین ماه امسال

خب,راستش من از این تریپ ناله و گریه زاری اصلا خوشم نمیاد,یا اینکه مثلا هی بیامو از حال خرابو انرژی تحلیل رفته و اینا صوبت کنم و اینکه از بس پست قبلیم شمارو متاثر کرد,بخاطر همین امروزتصمیم گرفتم همینجوری یه پست بذارم کههه,اصلا یادم رفت چی میخواستم بگم...ولش میکنم.

ولی کلا من عاشقتونم.چون پیگیر حال ادم هستین ولی نه در جهت دخالت,بلکه درجهت کمک کردن به خوب شدن حالم.قربون همتونheart

والا من دیروز و پریروز اینا و کلا روزای قبل تر همش تو فکر این عزیزایی هستم که با هواپیما از تهران به یاسوج میخواستن برن ولی انگار کوه دنا سد راهشون شد و متاسفانه تهران رو به مقصد اون دنیا ترک کردن واین خیلییی برام ناراحت کننده اس.خدارحمتشون کنه و خدا به بازماندگانشون صبر بده.میخواستم تو این پست دلنوشته ی دکتر دانشی برای همسر و بچهاش که تو این هوایپیما بودو بذارم ولی پشیمون شدم چون خودم وقتی خودمش خیلیی متاثر شدم و ناراحت.

الانم گشتم و یه عکس خوب واسه این پست پیدا کردم....

 

یه توضیح بدم درمود این عکس و برم=این چای طبیعیه,علاوه بر اون نعنای تازه چیده شده ی حیاط انداختم توش,اصن محشره...همین.فعلاsmiley

یه چیز دیگه=از خدا میخوام دیگه از این حادثه های دوست نداشتنی برای مردممون و هموطنای دوستداشتنیم نیوفته.

۴ لایک
با عرض سلام وبلاگ بسیار خوبتون رو دیدم. واقعا عالی بود. ممنون میشم لینک ما رو در وبلاگ خوبتون قرار بدید. یا اگر مقدوره یه متن بفرستم خدمتتون، که به عنوان یه پست در وبلاگتون درج کنید. اگر ثبت لینک یا مطلب در وبلاگتون شرایط خاص، یا هزینه ای داره ممنون میشم بهم از طریق تلگرام اطلاع بدید که همکاریمون رو شروع کنیم.
تلگرام : 09158088089
متن مورد نظر جهت درج در وبلاگ شما:
https://www.zavaran.com/det-43

سلام.ممنونم.متاسفانه تمایلی به اینکار ندارم.ولی در اولین فرصت ادرس وبلاگتونو به پیوندهای وبم اضافه میکنم.

سولین عزیز من...^__^

به قول دلژین بانو:مااااچ💋💋💋💋

سلام

حالتون خوب

مردم ما به خبرهای بد عادت کردند

چه عکس زیبا و ارامش بخشی

روزگارتون خوش بانو سین

سلام اقا وحبد.

عصرتون بخیر.
اره والااااا.
متشکرم.چشماتون زیبا میبینه.
ممنونم همچینی شما.

۰۵ اسفند ۱۵:۰۱ میم . الف
الان که این عکسُ دیدم یادم افتاد خیلی وقته چایی نخوردم! نمیدونم چرا زیاد  دوست ندارم چایی بخورم!😕
نوشِ جان. :)

حالا یه چیز بگم=من کلا زمستونا چایی میخورم.اخه تابستون،تو گرما،اصن چایی حال نمیده کهه والاا😋😋😋😋

چایِ طبیعی خیلی خوشمزه تر از چای عادیه.البته بنظر من.
قربون شما😍اصلا یادم رفت بگم بفرما😁

۰۵ اسفند ۲۱:۲۷ *یه خانوم گل*
:) حالت همیشه خوب باشه خواهری :*

قربونت بشم من😍😍

من دلم خواست خب :))

من فدای دلِ شما بشم.💋

۰۶ اسفند ۱۱:۵۷ *یه خانوم گل*
هیع خدانکنه :* :*

عزیزمی😍😍

۰۷ اسفند ۲۲:۰۲ دختری از جنس ارامِش 😊
نوشِ جان اون چای  :))

منم برم بریزم بیام :|
 البته نه با نعناع ...
با نبات /:
 ندارم نعنا :(😂

قربونِ شما.

پس نوش جونت.🤗
ماهم الان نغنا نداریم.این عکس مال خیلییی وقت پیشاست😀

۰۷ اسفند ۲۲:۱۶ علیـ ــر ضــا
منم دلم می خواهد 😐

خودمم دلم میخواد😀اخه این عکس واسه خیلیی وقت پیشاست😊

۰۸ اسفند ۱۱:۴۳ محمد روشنیان
عکس حس باحالی داره!

 پیش خودم فک میکردم هیچکس واکنش خاصی نسبت به این عکس نشون نمیده ولی دقیقا همه خوششون اومد.😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
bad cold and headache
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان