مگه میشه بهت فکر نکرد؟؟...

فردا دوشنبه،اولین روزِ هفته اس.....هفته ی پیش فقط دو روز کلاس داشتیم و ۵ روز تعطیلی.....

و من چقدررر به این تعطیلیِ بزرگ نیاز داشتم و چقدررر باعث عوض شدن روحیم شد که خدا میدونه...

روز اول،شبش تولد یکی از همکلاسیهام دعوت شدم که تازه منو با اون و چندتا دختر دیگه،یه اکیپ کوچولو شدیم و گاهی اگه بشه،باهم یه بیرونی بریم و از تنهایی دربیایم....خلاصه که رفتم تولد....تاا دلتون بخواد زدیم و رقصیدیم و جای شما خالی خیلی خوب بود.....فردا صبحش از بسی که ورجه وورجه کرده بودم،حالا پاشدن نداشتم😁

روز دوم و به خودم استراحت مطلق دادم.....کارای خونمو انجام دادم،ماکارونی دلم میخواست و پختم.....

روزسوم،شروع کردم به نت برداری برای پرزنتیشنم....و درنهایت شروع کردم به ساختن پاورپوینت و ترنسلیت و نوشتن و چسبوندن عکس به مطالب و تمام نشد....که نشد...😑

روز چهارم با چهارتا از دخترا،که همکلاسی بودیم،بلیط قطار گرفتیم و رفتیم یه شهر خوشگل،کنار بوداپست،که با قطار تقریبا ۴۰دیقه راه بود.....کل شهر خیلی کوچول موچولو بود و با پای پیاده کلی دور زدیم و عکس گرفتیم و چرخیدیم و رقصیدیمو و حرف زدیم وذهنمون رو از همه چیز ازاد کردیم.....جای شما خالی وااااقعاااا تجربه عالی بود و بهشون گفتم که اگه بازم پیش بیاد که باشما بخوام جایی برم،حتی طولانی هم باشه بازهم نه نمیگم....اخه واقعا خیلی خوش سفر بودن همه...

امروز هم صبح زودبیدار شدم و کارای پاورپونتمو تا غروب تموم کرد،قبلش ناهارمم درست کردم و خوردم،بعد،اناتومی خوندم و با مادرم اینا یه سلام علیکی کردم و یه دوش گرفتم که یکم از خستگیم بره ولی الان دارم میمیرم از خستگی....شام خوردم و لاک زرسکی که برای تولد زده بودم و نصفش کنده شده بود رو پاک کردم و مسواک و الانم میخوام بخوابم.....شبتون بخیر👋🏻👋🏻👋🏻

عنوان دررابطه با یه چیز دیگه هست که الان خوابم میاد و نمیتونم توصیفش کنم.😕

۵ لایک
۰۶ آبان ۰۸:۱۰ خانوم خونه

سلام عزیزجان

خوبی ؟

ایشالله همیشه بهت خوش بگذره و از این سفرای قشنگ بری با همسفرای عالی ...

تولد دوس جونیتم مبارک باشه

ایشالله همیشه به مهمونی و خوشی

 

سلاااام.قربونت عزیزم،شما چطوری؟

انشالله.همچنین شما عزیزجانم.
ممنونم از لطفت جانا🌼
شماهم همینطور عزیزم🌼🌼🌼🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

۰۶ آبان ۱۲:۵۳ خانوم خونه

چقدر خوشبختم که شماها رو دارم 

اتفاقا دارم میرم عزیزدلم...

دوست دارم عزیزجان

 

منم همینطور عزیزممم

خب خداروشکر...یه چیز باشه که خونه هم هستی سرت مشغولش باشه خیلی خوبه.
منم همینطور جاناا🌼
مااچ به لپت😘

۰۶ آبان ۱۷:۲۳ لیمو جیم

چه خوشحالم خوبی 

ادامه بده :)

عزیزمیی😘😘😘😘

جاات حسابی خالی بود جانا🌼

۰۶ آبان ۱۸:۵۸ نبض دقایق

پاییز 

دعوت نامه عشق است

دلهای به هم نزدیک

مهناز نجفی

سلام عزیزم🤗خوش اومدید...

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻ممنون از متن زیبایی که برام فرستادید🙏🏻🙏🏻🙏🏻

۱۱ آبان ۰۹:۱۱ خانوم خونه

سلام عزیزدل جانم

 

کلاس حسابداری ... البته چرخه کامل حسابداری...

 

واسه اضافه شدن اطلاعات حسابداریم

سلام خانم خونه ی عزیزم

وای چقدر خووب👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻
انشالله که به خوبی و خوشی تموم کنی دوره رو

۱۲ آبان ۱۶:۲۵ خانوم خونه

با پستی که درباره بیشعوری نوشتی کاملا موافقم ...کاملا

عزیزمی😘😘😘

۱۲ آبان ۱۶:۲۶ خانوم خونه

چرا گریه عزیزم ؟

نگاه یه ادمی بامن خیلییی بد حرف زد،خیلییی بد بی احترامی کرد....ایرانی نبود و خیلی هم بیشخصیت و بی فرهنگ بود:(

۱۴ آبان ۰۸:۲۳ خانوم خونه

عزیزجانم سلام...

 

بهتری گلم ؟

 

بهتره از بعضیا کلا دوری کنی چون واقعا شعور و شخصیت ندارن و باعث میشن دلت بشکنه لطفا بیشتر مراقب خودت و قلب مهربونت باش دوست عزیز و قدیمی من ...

میخوام همیشه شاد باشی ...باشه ؟ قول ؟

دورت بگردم خب من مطمعنم تو انقد تلاشت و پشتکارت زیاده همه ی کارها رو تا به سرانجام نرسونی خیالت راحت نمیشه و دست از تلاش برنمیداری...مطمعنم...

ولی دلتنگی واسه مامان...

بهت حق میدم عزیزجان...چند وقت پیش که دلم گرفته بود فقط دلم بغل مامانمو میخواست ...نه اینکه بچه باشیم و ازین حرفا...آدما 40..50...سالشونم که باشه بازم نیاز به مادر و پدر رو دارن ...بازم همون بچه هی فسقلی مامان باباشونن....

من که تهرانمو ...اونا گرگان....از دلتنگی میمیرم...

تو که مملکت غریب....

ولی مطمعنم تو از پس همه چی برمیای چون به تواناییها و صبرت شک ندارم عزیزجان...خوشحالم که انقدر قوی هستی...

 

سلام خانم خونه جونم😚😚😚😚😚😚

عزیزم،سعیم اینه که خوب باشم ولی یه چیزایی توذهنم میچرخه که هنوز نتونستم حلشون کنم....ولی من از پسش برمیام....
نگاااه دلتنگی طبیعیه....مخصوصا تو دوره ی pms یا حتی بعدش چون کلا رو موود حساس شدن میره وضعیت روحیِ ادم ولی گریه زاری بیش از حد،واقعااااااا زشته،برای کسی که خیلی فاصله اش کمه با خانواده،ولی بجاش داره رشته ای که دوستش داره رو میخونه.....ادم یه چیزایی رو از دست میده برای بدست اوردن یه چیزایی دیگه....
عزیزمی شما....خیلی ممنونم از لطفت حانا🌼🍂🌼🍂🌼🍂

۲۰ آبان ۱۴:۰۶ خانوم خونه

میدونم تو از پس همه چی برمیای عزیزجان...

 

پس خودتم قوی باش...

 

تو میتونی...

 

سرما خوردم حسابی ایشالله که زودتر بهتر بشم چون واقعا خستم کرده

انشالله عزیزم

قربون محبتت جانا💜💜💜🌼🍂🌼🍂چشم عزیزدل
الهییی.....انشالله که زودتر حالت خوب بشه قشنگم😘

۳۰ آبان ۰۸:۳۲ خانوم خونه

اینکه یکی دلسوزی میکنه و سعی داره مارو آروم کنه نشون از دل مهربونشه. . .

 

عزیزجانم ...میشه هر پستی که مینویسی زیرش کامنتا رو باز بزاری ؟

 

 

افکورس😊

عزیزم من بخاطر اینکه معمولا کامنتی گذاشته نمیشه کامنتهام رو بستم.یه نوقعهایی هم نظراتی رو ادم میبینه که واقعا حوصله سر بر هست و یا اینکه میگی دوستان لطفا نظر بدین،همه میخونن و رد میشن.گاهی لایک هم نمیکنن خواهر من.بخاطر همین دیگه تصمیم گرفتم همینجور کامنتهام رو ببیندم.
ولی بخاطر گل روی شما باشه عزیزم،یهموقعهایی بازشون میذارم.😘😘😘😘

۰۵ آذر ۰۸:۱۶ خانوم خونه

آخه من

به فدای تو مهربونم بشم من

خدانکنه عزیزجان😘😘😘😘😘

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
bad cold and headache
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان