امان از دست تو....امان از دست من

یه دوست دارم که اینجا نیستاااا،ایرانه.بعد ایشون کلاااا اخلاق سردی داره،مثلا یه مدت طولانی دوست صمیمیه من بود.من توقع نداشتم اینجوری باشه ولی بود و من نباید توقع میداشتم.اخه ادم که نمیتونه دیگران رو عوض کنه.مخصوصا اگه خود طرف به این قضیه اگاه نباشه.اره واقعیتش بارها و بارها ناراحت شده بودم،همین باعث شد که من تصمیم گرفتم که کلا بی محلی کنم نسبت بهش.

بعد چون ادم مغروریه،اگه بی محلی ببینه حساابی داااغ میکنه تا حدی که تا قیامت دیگه با ادم سلام علیک نمیکنه و این مدلیه.

من پارسال تا قبل از اینکه مریض بشم (اون الرژیه شدیددد رو میگماا)،اونقدر فشار روحیه زیادی داشتم که از همون اولی که خواستم از ایران برم،به هیییچکدوم از دوستام به عمد نگفتم چون خیلیی اعتماد بنفسم تضعیف شده بود و خودم نمیدونستم اینده چی میشه و اینکه خیلی از قضاوت میترسیدم.اونقدرررر با این افکار ، دست و پنجه نرم کردن برام سخت بود،انقدررر اروم بودن تو این شرایط برام سخت بود که حسابیی مردم گریز شده بودم و بخاطر همین هم به هییچکدوم از دوستام نگفتم که رفتم.:(

همشون بعداز چند ماه فهمیدن که من رفتم و نگفتم و ناراحت شدن.یکسریام شماره جدیدم رو خلاصه پیداکردن و بهم پی ام دادن و هم گله کردن و هم خبرم رو گرفتن و هم از اینکه چرا اومدم و اینجا دارم چیکار میکنم،پرسیدند.

بعد خب بعضیا خواسته بودن شماره ی منو از طریق بعضیای دیگه بگیرن که یکیش همین دوستِ مغرورِ بی احساس ما بود.و من اون لحظه فقط خواستم از سوال جواب دادن خودم رو راحت کنم و اینکه چون فهمیدم ایشون میخواد،از عمد گفتم نه،من نمیخوام باکسی ارتباط داشته باشم.:(

فهمیدم که این دوست مغرکرم خیلی ناراحت شد ولی اهمیت نداشت برام چون با افکارم درگیر بودم،بشدت هم درگیر بودم و نیاز داشتم به یه استحکام روحی برسم...

اما الان یه چندوقته که دیگه دلم نمیخواد کسی رو مستقیم برنجونم.اخه اونکه ادم ناخواسته میرنجونه که دست خودش نیست ولی اینکه از عمد برنجونی خب واقعا خوب نبست.اخه به این پی بردم که به تعداد ادم های روی زمین،تفاوت رفتاری وجود داره و من نبااااید هیییچ توقعی داشته باشم در رابطه با همه...توقع ناراحتی و کدورت میاره و فاصله ی بین مرگ و زندگی از یه تار مو هم نازک تره....پس توقع نداشته باشم و راحت زندگی کنم.

الان دیگه پیش خودم میگم،دوسداری،الان که از دست این ادم بخاطر رفتارش ناراحتی،بجای این ناراحتی،خبر مرگش رو خدای نکرده برات بیارن؟؟تو اونوقت بیشتر ناراحت نمیشی که دو روز دنیا رو الکی بخاطر توقعاتت،به خودت و به دیگرانی (مثل همین دوستم)که عین خودت توقع دارن،تلخ کنی.

الان این دوستِ من،اگه روزی بخوایم بااکیپمون بریم بیرون و من باشم،اون نمیاد...

الان اینارو نوشتم که ازتون خواهش کنم،که نظرتون در رابطه با اینکه چطور میتونم از دلش دربیارم؟

*=اینکه از دلش چطوری دربیارم رو که به روش خودم کمی تا قسپتی بلدم ولی اگر ایده ای دارید،خوشحال میشم بخونم، ومهم تر از اینا،نظرتون دررابطه با این پست،اون پاراگراف یکی مونده به اخر و اخری چیه؟؟دلم میخواد باهم صحبت کنیم😊

 

۶ لایک
۱۳ مهر ۰۹:۲۰ خانوم خونه

سلام بانو جان

خوبی ؟ همه چی خوبه ؟

به نظر من تو باید با همشون خداحافظی میکردی 

من اگه یکی ازم خوشش نیاد هم بهش پیام میدم و میگم که دارم میرم به حرمت اون روزایی که خاطرات خوبی با هم داشتیم 

ولی اگه میدونی انقد مغروره بیخیالش شو که خودتم اذیت نشی از بیمحلیاش

هلوو خانم خونه جانم💜

خوبم خداروشکر،همه چیز روبه راه😊.شما چطوری جانا؟
خب ببین من دقیقاااا به هیچ کدوم از دوستهام نگفتم که دارم میرم و این حرفا به این دلیل که حال روحی خوبی نداشتم.واااقعاااا نداشتم.بشدت میل به مردم گریزی داشتم.بشدت دوسداشتم که کسی ازم خبر نداشته باشه عزیزجان.دست خودم نبود و حاالم وااقعا خوب نبود.
ببین من الان هم به خودم حق میدم و هم حاضرم عذرخواهی کنم.ولی اونموقع فقطط به خودم حق میدادم و اصلا هم ذره ای احساس نمیکردم که کارم درست نیست چون حالم خوب نبود.اونقدر از نظر روحی اشفته بوم که فقط به تنها چیزی که فکر میکردم این بود که خلوتی داشته باشم که بتونم به حالم سامان بدن.و دیگه به هیچ چیز فکر نمیکردم.
میدونی من میدونم که الان هرچی بگم،باید یه رفتار خیلی سرد و خشک ازش ببینم و بس.ولی لااقل من دیگه عذاب وجدان ندارم که ازش یه عذرخواهی نکردم و اینا.من اینکار بخاطر وجدان خودم میکنم نه بخاطر اون ادم.😊

۱۶ مهر ۱۶:۰۷ m!ss £ng!neer

ازاونجایی که میگی رفتاراش خاصه ،خب قائدتا نباید انتظار داشت راحت ببخشه

ب نظرم از همینجا ک هستی ی هدیه براش بخر تابفهمه ب فکرش بودی وبعدها که رفتی ی مناسبتی ترتیب ببین و دعوتش کن،یا حالت سورپرایزطور با دوستات هماهنگ کنین و اونو بیارن و نگن توام هستی 

هرچند تو حق داری و زندگی خودته ک دوس نداری اجازه بدی هرکسی سرک بکشه ت زندگیت

سلام عزیزجان.توقعی هم نیست البته.

یس ایت ایز گود ایدیا فور سوپرایزینگ هر.تنکیو ماااچ ماااچ😘
دقیقاااا ولی خب بخاطر بهم نخورن رابطه همگی و این حرفا بهتره برم اینکارو انجام بدم و خلاص 

۱۷ مهر ۰۷:۴۹ خانوم خونه

سلام عزیزجان

آره خواهرم یه سال پیش ازدواج کرد...

قبل آمپول تست کرده بود ولی خب اوکی بود و چیزی نشده بود 

ولی یه دکتر دیگه رفت که گفت اصلا نیاز به پنی سیلین نبوده و در هر صورت به خیر گدشته

آره گلم منم نمیتونم نه بگم اونم به مامانم

سلام جانا💜

اها پی الرژیش به مقدار زیاد پنی سیلین بوده...
ااااه خداروشکر
اره بابا حیف نیست مادر ادم پیش ادم باشه.
البته من چشمم به کامنت مینا خورد و بو بردم از یه چیزایی ولی من اگه جای خواهرت بودم به شوهرم میگفتم یا باید با خانواده ی من کنار بیای،یا بازم باید کنار بیای.والا بخدااا پسفردا خواهرتون باردار میشه،بچه اش بدنیا میاد،همه ی اینا مراقبت ویژه میخواد.شاید خودش مجبور بشه خونه ی مامان بمونه شاید مامان مجبور بشه خونش بمونه،دیگه این حرکتا واقعا خوب نیست که بعضی ادمها نسبت به خانواده ی زنشون حساسیت و اینا نشون بدن.

۱۹ مهر ۱۵:۴۷ خانوم خونه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ******* **** **** *** *

الهی دورت بگردم گاهی آدما اینجوری میشن منم 5شنبه واقعا حالم بد بود شب رفتیم لوازم التحریری که واسه دو تا دخمل کوشولو کتاب بخریم کلی شاد شدم 

من عاشق لوازم التحریر و چیزای رنگی رنگیم

حالا ایشالله فردا پست میزارم و تعریف میکنم و عکس میزارم گلم

الان بهتری سارینا جونم

سلام خانم خونه جانم.

ممنون از حضورت.دلیل مخدوش کردن رو هم خودت میدونی دیکه جانا.💜ناراحت و دلگیر نشی یک وقتاا
اره دیگه،ادم یه موقع موود خوبی نداره.همه گاهی این مدلی میشیم ولی خودمون رو درکش نیستیم و دیگران میفهمن و دلخور میشن از دستمون.
هوممم هر دختری عاشق لوازم تحریره😊😊😊🤗🤗🤗🤗
انشالله.
خوبم عزیزم.من عادت دارم به این دلتنگیاا.
انقدر دلتنگی کشیدم ویگه واقعااا نسبت به اوایل و همون پارسال،خیلی بهتر شدم و قوی تر شدم خداروشکر.
پارسال من یه بحران روحیِ شدید رو که مخلوطی از چند تا چیز متفاوت بود رو تجربه کردم و خداروشکر منو نکشت ولی قوی ترم کرد.

۱۹ مهر ۱۵:۵۱ خانوم خونه

عزیزجان

ایشالله جور بشه زودی بشه مامانت رو ببینی ...

میدونستی خیلی شبیه مامانتی ؟؟

 

الهییی امین.انشالله امتحانامو عالی بدم و بتونم وقت داشته باشم و وسط دوترم یه سر برم ببینمشون.

تابستون من خیلیی بدو بدو و درگیری داشتم.خداشاهده هییچی نفهمیدم از این تابستون.
عزیزمی جاناا💜💜💜💜😍😍😍😍😍
از نظر قیافه منظورتونه درسته؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
bad cold and headache
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان