بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(

نمیخواستم بنویسم...

ولی نمیدونم چرا دستام دارن رو کیبورد حرکت میکنن و حرف هارو دونه دونه لمس میکنن...

قلبا دلم نمیخواد بگم...

دلم نمیخواد بگم از ناراحتی دارم میمیرم...

دلم نمیخواد بگم دوسنداشتم امروز تنها باشم چون بخاطر وجود بقیه که من ترجیحا دلم نمیخواد ناراحتیامو ببینن,بغضمو قورت میدم...

امروز یه بغض محکم داشتم...

هی قورتش دادم..

هی محکم تر قورتش دادم...

ولی اخرش وقتی بقیه رفتن بیرون به ثانیه نکشید که با صدای بلند بغضمو ترکید...

هی به خودم امید میدم..

هی دوباره گریم میگیره...

اصلا یادم رفته که گرسنمه...

هی میگم خدایاااااا...

اوووف.....لعنت به این زندگی...لعنت به این روزا که از شکلات تلخ هم تلخ تره....crying

۳ لایک
غم و ناراحتی دور!!

امیدوارم حالتون زود زود خوب بشه!!

زندگیت شاد!! صبور باشید!!

خداکنه..

دعا کن یه صبر اساسی بهم بده...:(

عزیزم :(
میگذره. روزای منم خوب نیست...

حواا...داغونم اصن...

خدایا یا همه چی زودتر خوب بشه یا یه صبر اساسی بهم بده..
دارم له میشم زیربار این همه ترس...
هی تحمل میکنم...هی صبر میکنم....من نمیدونم چرا این روازی خوب نمیاد..:(

میفهمم حالت رو. چون دارم همین حس رو تجربه می کنم. خدا فقط بهمون صبر بده.
منم نمیدونم کی ولی مطمئنم بالاخره میرسه روزای خوب. توکل به خدا. :)

امروز به خدا گفتم دلم میخواد گله کنم ازت.گفتم منکه انتظار زیادی ندارم.

ولی سریع گفتم خدایا اشتباه کردم.اشتباه کردم.اگه بهت ایمان دارم پس نباید گله کنم.
خدا عاقبتمونو بخیر کنه.
نمیدونم مشکلت چیه ولی الهی هیچوقت غصه نداشته باشی.
دعاکن برام.دعا کن شاید گره از مشکلم باز بشه.:(

۰۴ آبان ۲۱:۰۲ علیـ ــر ضــا
میگذره :)

گذشتن که میگذره.ولی شرایط هیچ تغییری نمیکنه.:(

۰۴ آبان ۲۱:۱۱ علیـ ــر ضــا
آره چکار میشه کرد 

کاملا درسته.ولی یه وقتایی تحمل ادم تموم میشه.

چشم عزیزم هر چند خودم محتاجِ دعا هستم.
منم یه بار داشتم گریه می کردم گفتم خدایا کجایی پس چرا نمیبینی من رو؟! خیلی نگذشت که چیزی که خواستم شد. دقیقاً دو هفته ی پیش بود. :)
ولی خب روزگار بر مرادِ ما نیست. درست میشه. :)

من یه ماهه دارم میگم.یه ماهه تو شلوغی و تنهایی,با گریه و بی گریه دارم میگم خدایااا چرا؟؟
نمیخوام ناشکری کنم ولی زندگیم همیشه تنش زیاد داشته.یادم میاد اعصابم بیشتر خورد میشه.
ینی من هی دارم خودمو میزنم به بیخیالی ولی گاهی اوقات بیش از اندازه ناراحت میشم.
گلی از گلهای بهشت که میگن شمایی عزیزجان.قربانت.{قلب}

سلام سولین عزیز
آها ، خداروشکر که مزاحم وبلاگی نداری اینجا دیگه پس عزیزم💗
قربانت عزیزم ان شاء الله موفق باشی و به خواسته هات به بهترین شکل که همون جوریه که خدا صلاح میدونه برسی عزیزم🌺💐❤💓💋 🌹🌸

فدااای محبتت عزیزجان.

سلام سولین عزیز
نمیدونم چیزی که میخوای چیه عزیزم ، ولی منم همه روزام از خدا یه چیزی میخوام و خیلی وقته که فهمیدم هیچ وقت بهش نمیرسم 🙁 ، ولی خب چه میشه کرد هرچی توی دنیا یه حکمتی داره فقط باید به خدا خوش گمان بود و این یعنی فقط باید به خداوند امیدوار بود ، خب یه وقتایی هم برام معلوم میشه که حتما اون چیزی که میخواستم به صلاحم نبوده و خدا اینطوری میخواسته و حتما یه روزی و یا یه جای دیگه بهم میدَتِش و اینطور بهتره و برای همین فقط از خدا میخوام کمکم کنه و صبر و تحملم رو بیشتر کنه و کمکم کنه همونطور که خودش میخواد پیش برم ان شاء الله و برای همه هم همین رو از خدا میخوام که موفق باشن و  با صبر و بردباریشون در مسیری که خدا رقم زده قدم بردارن و به بهترینهایی که خدا براشون آماده کرده برسن ان شاء الله🌸💐🌹
همیشه موفق و سلامت و شاد باشی ان شاء الله عزیزم🙏💐💓🌸💋🌺🌹

وااااااییییی ینی من عاااشق این حرفاتم ,عاشق توام که انقدر دوسداشتنیی.....که انقد حرفای + میزنی و منو امیدوار میکنی.💓🌸💋🌺🌹

ن ب تلخی روزای من

خدا انشاالله کمکت میکنه عزیزمم.

راستش نمیشه شرایطمونو باهم به قیاس بکشیم.هرادمی تو زندگیه خودش یه عالمه مشکل داره.حتی اگه مشلاتمون هم باهم کاملا اشترک داشته باشه باز هم نباید مقایسه بشه چون ما دوتا ادم مجزا با خلق و خوی متفاوت هستیم.

ولی قابل تصوره ک اگه جای من بودی چ حالی داشتی

خلق خوی متفاوت باعث واکنشهای متفاوت میشن نه احساسات متفاوت

کاملا درسته.


۰۹ آبان ۰۹:۱۷ 🍁 غزاله زند
ای جانم :)  روزهای سخت برای آدمای سخته ;)  پس قوی باش و قوی بمون...
مطمئن باش خدا حواسش هست.زیاد هم هوات رو داره.پس توکل کن به خودش و برو جلو ;) میدونی میگن وقتی خدا یه مشکلی رو به آدمی میده،یعنی میدونه که اون آدم میتونه اون مشکل رو تحمل کنه و از پسش بربیاد.خدا که بهترین‌ها رو برات رقم میزنه ولی من هم(هر چند پر از گناه و تقصیر) از خدا میخوام که مشکلات سریعتر رفع شن :)  *شاد باشی مهربون :) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان