سپتامبر دو هزار و هیجده..

سلام...پست دوم رو اماده کردم....نوش جونتون:)

 

اون شب که قرار بود فرودگاه رو به مقصد بوداپست ترک کنیم،شب خیلی استرس زا و سختی بود ولی درعین حال،به خودم میگفتم اینهمه تلاش کردی برای دیدن این روز و این روز رسید و الان باید از بین حالتهای مختلفای که داری(ترس و استرس و نگرانی)،خوشحال هم باید باشی و امید داشته باشی چون قراره روزهای خیلییی سختی رو پشت سر بذاری.
این رو باید ذکر کنم که ایران پرواز مستقیم به بوداپست نداره. یعنی اینکه 
مثلا من قطر اِیر رو رزرو کرده بودم, تهران سوار هواپیما میشم بعد دوهه(فرودگاه قطر) پیاده میشم و دوباره از قطر رو به مقصد بوداپست ترک میکنم.بعد برگشتش هم برعکس این حالت هست به همین دلیل یک چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۲ ساعت طول میکشه من به مقصدم برسم.
لحظه ی سخت خداحافظی از سخت ترینهاست برای من،حتی اونقدر سخته که با فکر کردن بهش من اشک از چشمهام جاری میشه با اینکه بعد از خداحافظی دلم عین سنگ میشه ولی لحظه ی فوق العاده سختیه.
۱۲ و خورده ای به وقت بوداپست،تو فرودگاه بوداپست فرود اومدیم،خستهه،دااغون.منم که توی پرواز خیلی اذییت شدم چون هواپیما زده شده بودم چون از قطر تا بوداپست،حدودِ ۵ساعت و ۴۰ دقیقه روی هوا بودیم و با اینکه قرص خورده بودم اما بشدت اذییت شدم.
یکنفر از دست اندرکارهای کالجمون،با عکاس کالج،اومدن دنبالمون،مارو بردن به هتلی که رزرو کرده بودیم که ۲ خیابون با کالج فاصله داشت.
من و هم خونم،یک اتاق دو تخته ی بزرگ گرفتیم.
اون شب شب خیلی سختی بود برام.دوستداشتم از فشارِ خستگی و الرژی تنفسی که داشتم،بشینم زار و زار گریه کنم ولی جلوی همخونم سختم بود.

اره سختم بود و خودم رو بزور کنترل کردم،داشتم مسواک میزدم که اشکم دراومد ولی سریع خوردم رو جمع و جور کردم و چون چراغ خواب روشن بود اون لحظه،صورت من که ناشی از کمی گریه کردن سرخ شده بود،مشخص نبود.خوابیدیم.....

۲ شبانه روز میرفتیم دنبال خونه از صبح تا شب تا بالاخره پیدا کردیم خونه ی مدنظرمون رو.یک خونه ی دوخوابه با قیمت مناسب در یکجای مناسب از نظر حمل ونقل و مرکز خرید وامنیت خیلی خوبی که داره تو طبقه ی سوم که واقعا یک صاخبخونه ی خیلی خوبی داریم و خداروشکر که تونستیم این خونه رو پیدا کنیم.
روزی که قرار بود خونه رو معامله کنیم،دقیقا اولین روز شروع کلاسهای کالج بود.تا ساعت ۴ سرکلاس بودیم و تا ۵ و خورده ای خودمون رو رسوندیم.اونم چطوری؟بذارید بگم،ما بعد از کلاس،با گوگل مپ مترو رو پیدا کردیم و رفتیم وارد مترو شدیم.اینجا اینجوریه که وقتی وارد مترو میشی،دیگه اینترنتت از 4G به H تبدیل میشه یا کلا انتن نمیده،همین قطع انتن باعث شد که ما اینترنت نداشته باشیم و ندونیم که باید کدوم ایستگاه پیاده بشیم با توجه به دایرکشنی که گوگل مپ به ما میده و روم به دیوار  یه ۴۵ دقیقه وقت صرف پیدا شدن ایستگاه مترو  موردنظر شد،خلاصه بزور  ایستگاه رو پیدا کردیم و پیاده شدیم و رفتیم وسایمونو با تاکسی اوردیم خونه بعد هم معامله........و ادامه دارد.......

 

برای اون دسته از دوستانی که از این اولین پستی هست که دارن میخونن,پیشنهاد میکنم حتماا این پست(  نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید  )

راستی فردا یکی از سینما های اینجا فیلم رحمان 1400 رو میخواد به نمایش بذاره.رحمان 1400 همون فیلمیه که تو ایران توقیف شد.حالا فردا نظرمون راجع بهش میگم...

 

۸ لایک
۲۳ خرداد ۲۰:۵۴ فرشته ی روی زمین
شنیدم بوداپست شهر خیلی قشنگیه ♡_♡
چه سخت...اونجا از نظر اعتماد و امنیت و اینا راحتید؟

اره خوبه.من خیلی جاها رو هنوز وقت نکردم برم البته.

همه چیز خوبه خداروشکر

۲۳ خرداد ۲۲:۲۴ لیمو جیم
من الان هر دو رو خوندم *_* به به

نوش جونت لیموجانم💜💜💜

۲۳ خرداد ۲۳:۰۲ جناب قدح
سلام :)
تو هر سفری ، مستقر شدن کمی سخته ولی خدا رو شکر که شما زود تونستی مستقر بشی .

حتی آشنا شدن با شرایط و محیط جدید زندگی هم تا مدتی دردسرهای خودشو داره

چه عکس قشنگیه :)

سلام جناب قدح:)

بله درسته.
اره خیلی.انقدر گشتم تا پیداش کردم.برای روزای پاییزی بود که برف میومد

خوبه دیگه واسه خودت خانوم شدی:))

بودم😁خانم تر تر شدم😂😂😂😂

اوه یسD:

بلهه اینجوریه دیگه🤗😃

۲۶ خرداد ۱۷:۲۰ صخره نورد
چه مسیر سختی. خوبه که هم خونه ای داشتید که بتونید مسیر رو باهم طی کنید.

هنوز مونده تا بگم خیلی چیزهارو.اون تازه اولش بود حقیقتا.

در کل خوب بود اما به طور جزئی ما اصلا باهم همخونی نداشتم و نداریم ولی همزیستی مسالمت امیز داریم.حالاددر ادامه یه پست در رابطه با همخوتم خواهم نوشت.

سلام مجدد 
نه عزیزم عجله ای نیست هر وقت دوست داشتید بیایید .
منظورم قالب فعلیتون نیست 
قالب قبلیتون که قبلها داشتید هست 
موفق باشید.

قالب قبلیم؟؟اونو واقعاا نمیدونم از کجا پیدا کرده بودم و بدیش هم این بود که عکسش بعد از یه مدت دیگه بالا نمیومد و این رو اعصابم بود.همچنین همه با فونتش مشکل داشتن.حالا من براتون میفرستم🌹

۰۲ تیر ۱۱:۴۰ کاکتوس
راستی یه سوال
امتحان ورودی دانشگاه اونا چجوریه؟یعنی اون ازمونی که گرفتن ازتون به سختی کنکور ایران بود؟تستی بود یا تشریحی؟بعدش مصاحبه که انجام میدن اونم همش سوال درسی میپرسن؟ اینجوری که خیلی سخت تر از کنکور خودمون میشه.اینجور نیست؟

گفتم که هر کشوری یک مدله،اینجا دوتا ازمون میدی،اول کتبی که تستی هست،نه به وحشتناکی کنکور ولی سختهه،دوم مصاحبه است که اول کلی میپرسه،از خودت،کشورت،چرا اومدی،پدر و مادرت و اینا بعد میره سراغ تخصصی،که تا راضی بشه باید توضیح بدی.

۰۷ تیر ۱۴:۲۹ کاکتوس
اووووووووف اینکه گفتی من تصورش کردم وحشتناکتر از کنکور خودمون شد که :))))))))

پس کجان اونایی که میگ اونجا ورودیش اسون میگیرن راحت وارد میشی ولی خروجی کمی دارن :)

اونا اشتباه میکنن میگن ورودی اسونه.اسون نیست ولی خروجی پدر دراره...تو دانشگاه پوستمونو میکنن کاکتوس جان

۰۹ تیر ۰۹:۱۶ هـی وا
سلام
خداروشکر که به شریرینی قبول شدنتون منجر شده سختی ها
مبارک باشه

سلام اقای هیوا.

بله کارملا درسته.حالا هنوز مونده تا تمومش کنم.منتظر ادامه باشید.....این چندوقت همش درگیرکارهای ثبت نام هستم و تموم انرژیم رو گرفته بخاطر همین روزه ی سکوت گرفتم.ولی ادامه میدم بالاخره.
ممنونم از شما🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
draw:)
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان