هیچ وقت تسلیم نشو....

هفته ی پیش.....روزای اول هفته به شدت حالم بد بود......اصلا روحیه ام صفر بود....

یکم بعد بهتر شدم.....الان هم خوبم اما شارژ و شنگول نیستم...درحدی که نمره وحیم خیلیی به=خواد باشه,در حد 13 هست....(

متوجه شدم که اگر هر روز  یه مسیر کوتاهی رو پیاده روی داشته باشم,حالم اینجور بد نمیشه.....اما این هم یک احتمال هست.......

نمیدونم.....فقط اینو میدونم که هر جوریه باید تا امتحانم,روحیم خوب باشه که هم بتونم بخونم هم امتحانمو خووب بدم....

یه خبر خوب شنیده بودم که دو روز شارژ بودم ولی بعدش تموم شد.....

حرفهای تکراریمو نمیخوام تکرار کنم ولی واقعا همونی هستم که هستم....هیچ تفاوتی ندارم یا یکماه پیش....

اخ که چقدر دلم یه خبر خووب....یه نور امید میخواد.....

شماها چطور؟؟؟؟ای کاش شما هم مثل من نباشید....ای کاش حال هممون خوووب باشه....

۶ لایک
سلام
هر کاری که به نظرت حالتو خوب میکنه حتی اگه کوچیک باشه انجام بده ...

مثل پست سیزده بدر :)

سلام جناب قدح

دقیقا سعیم همینه

۲۵ فروردين ۱۸:۲۶ فاطمه سادات داوری
من هم هیچ وقت تسلیم نمی شم.

منم همینطورم....اما اینجا حرفهای دلم  رو مینویسم.

آره منم همین جوری یه چیز طبیعی هست !
حالت خوب ِِ خوب :)

خب من این حالو نمیخوام ارامم.

ممنونم.همچنین🌹

۲۵ فروردين ۲۲:۰۰ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
پیاده روی کلا خوبه هم باعث سلامت جسم میشه هم باعث میشه یه بادی به کله آدم بخوره :)

سلام.خوش اومدید.

اره واقعا:)
تصمیم اینه که هر روز برم

هر وقت میام وبت خودمو میذارم جای خودت، به این نتیجه میرسم تو اونجا داری بزرگ میشی 
بزرگگگ ... امیدوارم یعنی با توکل بر خدا همه این عواملی که روبه روت هست رو پشت سر میذاری ... به اخرش فکر کن اگر موفق از این آزمایش ها بیرون بیای ... هم به خواسته دلت رسیدی و هم آب دیده شدی :)
نمیدونم چرا اینا رو برات نوشتم ... شاید به خاطر اینه که بخشی از حالت رو خودم حسش میکنم . البته نه به شدت شما;)

سلام.کاملا درسته بق بقو جان...

اما توصیف حال و روز این روزهام رو بلد نیستم ولیی تمام سعیم اینه که هرچقدر هم سخت بگذره بازم من نباید تسلیم بشم.
خیلی ممنونمم از حضورت
منم هم امیدوارمم🙏🏻

۲۶ فروردين ۱۲:۲۹ **هِلِناز **
من pms رو تازه از سر گذروندم :))
کلا این نوسان حال طبیعیه اغلب

میدونی دوستداشتنیِ من،من توصیف حال این روزهام رو بلد نیستم،اما چیزی که به چشمم میخوره اینه که انقدر نوسان برام اصلا خووب نیست...کمی متعادلتر باید باشم...واقعا از ته دلم نمیخوام اینقدر به اعصابم فشار بیاد و هی سعی بر مدیریتش رو دارم....خلاصه که تسلیمش نمیخوام بشم... 

ممنونمم از حضورت🌹

۲۶ فروردين ۱۷:۵۱ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
سلام سولین جانم چطوریایی
عیدی هم ک گذشت مبارکا باشه برات ⚘⚘

سلام عزیزجان،شما خوبی؟خواهرت خوبه؟

ممنونم،عید شما هم مبارک باشه.🌹🌹

۲۷ فروردين ۰۹:۰۳ ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
فداتشم ما هم خوبیم :)))

خداروشکر:)

عزیززززم :)
مراقب خودت باش:)
تو موفق ترین میشی

سلام عزیزمممم...

خوبی؟
شما هم همینطور عزیزممم...

با این پستت دوس دارم گریه کنم...نه بخاطر نوشته هات بلکه بخاطر حال بدی که یک هفته ای گرفتارش شدم :(
اصلا نمیدونم چم شده...یه ناامیدی عظیم تو وجودم رخنه کرده که هرررررکارمیکنم موفق نمیشم بیرونش کنم:((
انشالله که زودِ زود حال جفتمون خوب شه

سلام عزیزم...

گریه که خووبه...هرموقع دلت خواست گریه کن....گرسه ناراحتییه که از گوشه ی چشم ادما میریزه...
منم داستان دارم با خودم و احوالاتم...ولی خب دیکه باید گذرون این دوره های سخت رو...
عزیزمیی💋
اامیین🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌹🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
draw:)
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان