draw 2 and happy womens day

خانومای گل,مامانای مهربون و دوستداشتنی,روزتون مبارکheartkiss

 

 

 

 

گلدونش بزرگ تر از اونچیزی که باید میشد دراومد ولی چون با خط کش و کلی اندازه گیری کشیدم,دوقسمتش قرینه دراومده و باعث شد بیخیال بزرگ بدن گلدون بشم ولی باید حواسم باشه گلها رو بزرگ بکشم..

اون خطای وسط هم پاک میکنم.

اگه ایدا بانو قدم بعدیو بگه ممنون میشم.

۴ لایک
:)

وااای خداکنه خرابکاری نکنم که خیلی تو ذوقم میخوره.

۱۷ اسفند ۱۸:۴۷ جناب قدح
سلام بر سولین بانوی هنرمند :)

پس آیدا بانو علاوه بر شعر و متن های زیبا ، کارشناس نقاشی بیان هم هستند ؟ :)


عید و روزتون مبارک سولین بانو :)

سلام جناب قدح.احوال شما؟

اره دیگه،ایدا بانو هنرمند ماست.😍
عید شما هم مبارک،نه دیگه،به من باید روز، دختر تبریک بگید.درهرحال متشکرم😊

۱۷ اسفند ۱۸:۵۱ ** دلژین **
خیلی خیلی خوشحالم که داری نهایت سعیت رو میکنی برای کشیدنش :) همین که شروعش کردی خودش موفقیته 

عزیزم،شما خیلی به من لطف دارید😍.اره،دلم میخواد تمااام تلاشمو به کار ببندم تا قابل هدیه دادن باشه.اصن یه انگیزه هم شده برام که کارهامو منظم تر انجام میدم و این خودش خیلی خوبه.😊

۱۷ اسفند ۱۸:۵۷ جناب قدح
شما هم جزو بانوان محترم ایران زمین هستین :)

ان شاءالله به حق مادر سادات به بهترین وجه و با خوشبختی در زمره زنان و مادران قرار بگیرین :)

با دعای خیر دوستان خوبیم ! الحمدلله

بله کاملا درسته.😊

خیلی متشکرم جناب قدح.:)
خداروشکر

 اول از همه خدا قوت هنرمند:)

میخای کارت قشنگ در بیاد دیگه درسته؟پس نگو آیدا از کارم ایراد گرفتا

چیزایی ک میگمو درست کن

تذکر! : مگه نگفتم تا قبل تموم شدن کار نباید پر رنگش کنی؟

تذکر2 : نیازی نیست تقسیم بندی انقدر ریز باشه:)

ببین سولین جان الان تو طرح اصلی فاصله  لبه(بالا)تا فرو رفتگی رو یک واحد در نظر بگیریم بدنه گلدون از فرو رفتگی تا پایین میشه 3 واحد

الان تو نقاشیتو نگاه کن, این اصل رعایت نشده( دلیل بزرگ شدنش ققط همینه:)

و نکته بعدی قسمت پایینی گلدون هم کوچیک کشیدی و یکم باید عریض تر شه

ببین هوایی انجام بده, این طرح نهایی نیست,هی طرح رو نگاه کن هی نقاشی رو...واسه کشیدن هر خط مدام این کارو انجام بده...چشمت قدم به قدم درگیر طرح باشه خودبه خود خوب از آب در میاد:)


نههه من اصلا ناراحت نمیشم ایدا جان.

عین مهندسا شونصدتا خط کشیدم برای کشیدن یه گلدون.اخرشم گلدونه اندازه ی کلّم شد.😅😅😅😅😅😅😅
چرا گفتی،اشتباه کردم خانم معلم.
ترجیح میدم یه گلدون دیگه بکشم چون این خیلی بزرگه و فک نکنم بتونم به کوچیک نغییرش بدم.ولی برام تجربه شد و این خیلی خوبه.

موفق باشی بانو سین

ادامه بدید تا به نتیجه دلخواه برسید

دلتون شاد

متشکرم اقا وحید.😊

یه چیز دیگه ک الان دیدم
ببین تو طرح اصلی برای کشیدن گل چقدر فضا هست...الان بخوای گل رو بکشی بالا جا کم میاد
الان از نظر من با مقایس چشمی ورق(تو طرح اصلی) 6 قسمته
1 قسمت سکو
2قسمت گلدون
2قسمت گل
1قسمت فضای خالی بالا

من خیلی دارم اذیتت میکنم!
تو تا جاییکه اذیت نمیشی بکش عزیز دل:)
چون نقاشی دوس داری من اینارو میگم ک یاد بگیری:)

وااای نه اصلااا این فکرو نکنیااااا،من خوشم میاد بهم ایده میدی.الان با این قسمت بندی که گفتی متوجه شدم که گلدون جدیدم باید چطور باشه.اتفاقا اگه همین تقسیم بندیو ۳ نبه میگفتی من منظورتو بهتر درک میکردم.صاف و پوست کنده هرچی میخوای بگی بگو،اگه بگی من راحتر منظورت رو متوجه میشم بانو جان.😚

ببخشیداااا گیج بازی درمیارم چون واقعا تجربه ندارم اینجوری میشه.

 اینا تکنیکای نقاشیِ عزیزم:)

من کلاس نرفتم اما از فیلمای آموزشی یادگرفتم:)

خیلی جواب میده:)

ااره خیلی چیزای جذاب و باحالی میگی که باعث میشه من انقد تو ذهنم هی نگم نمیتونم خوب درش بیارم.

نه بابا با کامنت نمیشه توضیح داد وگرنه تو کارت خوبه:)

😊😄😄😄😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان