هپی برث دی دوست نازنینم

تولد مبارک رضی بانو....

امیدوارم هیچوقت غبار غم روی دل مهمربونت نشینه...

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی دوست دوستداشتنی من...

اخ که من هرچقدر بنویسم و بنویسم و قربون صدقت برم کمه چون خیلی مهربون و دوستداشتنی هستی....

ارزوی موفقیت تو درس و مدیریت زندگیت برات دارم....

درسته قبل از اینکه بیام اینجا بنویسم ,بهت پیام دادم ولی خب هنوزم حسم اینکه نتونستم محبتهاتو جبران کنم.نمونش همون روزی که من خیلی فشار عجیب و زیادیو داشتم تحمل میکردم بخاطر یسری اتفاقا ولی چقدر سوپرازینگ بود برام اون پیام های بلند و بالات...

دوست خوب من دلم میخواد همیشه لبهات مزین به غنچه ی لبخند باشه و همیشه داشته باشمت....

 

۴ لایک
تولدشون مبارک

حال شما هم خوب

عید پیشاپیش مبارک

دلتون شاد

سلام اقا وحید.ممنون از تبریکتون.

مرسی همچنین
عید زوده هنووز ولی پیشاپیش مبارک😊

۱۲ اسفند ۲۱:۰۱ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
جییییییییغغغغغغ تولددددددددددددددددش مبارککککککککککک

هوراااااااااااااااااا.تولد تولد تولدش مبارک.....بیا شمعارو فوووت کن....🎂🍰🎂🍰🎂


خوش اومدید.ممنون از تبریکتون😍😍😍😍

۱۲ اسفند ۲۱:۲۵ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
هووو بیاین وسط  باز جوگیر میشوم خخخخخ

اتفاقا من خودم ازون ادماییم که کلیییی جو میدم.حداقل بهتر از بیحال بودنه.😊

۱۲ اسفند ۲۱:۳۴ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
اوهوممممممممم

عزیزمم💜💜💜💜

۱۲ اسفند ۲۲:۳۶ جناب قدح
سلام
تولدشون مبارک

مبارک.

ممنون از حضورتون جناب قدح.

الهی من فدات بشم دوستت قشنگ مننننن :)))) 
اخه اینقدر که جملات تو تو قلب نفوذ میکنه قلبم میگیره از شدت هیجان که 
مهررربون که تویی مگه داریم مهربونتر از تو ؟ 
آخ که گاهی میمونم چجوری بهت بگم چقدر خوشحالم از داشتنت 
چرا اینقدر کلمات قاصرن؟
چرا ازت دورم ولی حست میکنم ؟ 
قبلا چند بار بهت گفتم که تو برای من مثل دیانایی برای آنه شرلی 😍
رفیق سرزمین رویاهای من مررررسی بابت سوپرایز قشنگت ...
میخام ساده بگم ولی داد بزنم 
دووووووووستتتتتتت دارمممم مهربونترررررنم

وااای خداااا از دست تو رضی.شما که عشق منی اصن.😍😍😍😍😍

اره دیگه فقط مشکل اینه که از هم دوریم و نمیتونیم فیس تو فیس و هروقت دلمون خواست همدیگه رو ببینیم.😑
عزیزمیی💙💚💛💜💓❤💜💛💚💙❤💗💖💙💚💜💓❤💗

مرسی کلیییی  از همه ی عزیزایی کع تولدمو تبریک گفتین :)

❤❤❤❤❤❤

مبارکه ^_^

مبارکه.

ممنون از تبریکت حوابانوی گل💜

۱۳ اسفند ۰۷:۵۸ علیـ ــر ضــا
کیک من کو کجاست 
عه موبارکااااا

بخدا من خودمم کیک ندیدم به عینه.😁

تشکر بابت تبریکتون

مطمعنم به زدی به زودی زود فیس تو فیس هم همو میبینیم :)))
  کیک هم همون موقع بهتتون میدممم 😂 
دووووست دارممم

بلههه،چرا که نه.

اوکی مشکلی نیست عزیزم.
💋💋💋💋💋💋💋

۱۳ اسفند ۱۱:۴۴ علیـ ــر ضــا
من کاری ندارم من حقمو می‌خوام کیک من کوووو 
خواهش 

رضی جان لطفا پاسخگو باش😁

۱۳ اسفند ۱۴:۵۵ جناب دچار
:)

سلام.خوش اومدید.

😊

۱۳ اسفند ۱۵:۳۴ جناب دچار
عه بار اولمه؟
سلام پس :)

اسمت آشنا بود فکر کردم قبلا هم اومدم اینجا! :)

بله.

بازم سلام.😊
چون وبلاگهایی که دنبال میکنیم،خیلی مشترک هستند.اتفاقا منم کامنتهای شما رو تو وبلاگهای دیگه دیده بودم.

۱۴ اسفند ۰۰:۱۲ دُختری از جنس آرامِش 😊
تَولدشــون مبارک :)

سلام عزیزم.

ممنون بابت تبریکتون😙

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان