i really love lip stick

کلا ادمی نیستم که از لوازم ارایش استفاده کنم,یعنی اهل کرم پودر زدن و ریمل و خط چشم و مداد و رژگونه و این صوبتا نیستم...اما عااااشق رژ زدنم...

ینی کلاا ارایش همیشگی من فقط یه رژ زدنه وخلااص..البته اگه بخوام مهمونی برم یا یه جاییکه دیگه خیلییی بخوام چیسان فیسان کنم,یه ریمل و یه خط چشم میکشم و میرم...اصلا حووصله ی کرم پوودر و نمیدونم رژ گونه و اینارو هیچوقت نداشتم...

از بچگی وقتی به رژلبای مامانم  که نگاه میکردم,همیشه درشون باز میکردم و بوشون میکردم. دوسداشتم همشون مال خودم باشه...

مامانم فهمیده بود که چقد رژ دوسدارم.بخاطر همین بهم اجازه داده بود تو خونه,هروقت دوسدارم بزنم...

بزرگتر که شدم برام لب لو(labello) خریدن,مات و خوشبو....خیلی دوسشون داشتم...

دیگه بزرگتر بزرگتر شدم....الانم که هزار رنگ رژ و خط لب دارم...

رنگ رژ هم حتی برام ملاک نیست..مهم زدنشه!...اصلا عااشق بو و حالتشم...یه حس خاصی بهم میده که این حسو وااقعا دوسدارم...

انقد علاقم نسبت به رژلب زیاده که دوسدارم همیشه رژ زده باشم,چه تو خونه و چه بیرون...البته اینم بگم,به پاک شدنش حساس نیستم ولی کلا از خود رژ زدن خوشم میاد...

واقعا دوسدارم بدونم ایا کسی مثه من هست که شیفته ی رژ زدن باشه؟دوستان کیا مثه منن؟؟

 

 

 

۴ لایک
می‌دونی که خیلی ضرر داره؟! زیاد استفاده نکن :)

اره عزیزم،مگه میشه ادم مزایا و معایب فیوُریتهاشو ندونه.حالا درسته که خیلییییی دوسدارم ولی اونجوری نیستم که همییشه بزنم.دوسدارمااا ولی خب چون مواد اصلی تشکیل دهندش سربه و ضرر داره،درحد معموال میزنم.😊

در کل مراقبِ خودت باش :)

من فداات بشم عزیزجاانم.

من اصلا یادم نبود که منظور شما از اینکه چند روز دیگه تولدته،تولد قمریه،بعدا که گفتی یکم فک کردم و یادم اومد که قبلا تولد شمسیت بود،میدونی چرا پرسیدم؟راستش میخواستم برات پست تولد تولد بذارم،شما برام مثه صین و مثه رضی جان میمونی،واقعااا دوست دارم دوست خوبِ من،گل بانو جان.چقدر صورتت دوستداشتنیه بانو،چه معصوم نگاه میکنی حوایِ دوسداشتنیه من😍😍😍😍😍😍😍

من ! 
حتی تو خونه هم رژ میزنم !!!! 
دقیقا هم مثل تو ارایش ندارم حتی کرم پودر ! ولی همیشه رژ دارم 
فقط مهمونی ها ریمل میزنم و ضد افتاب رنگی و گاهی سایه و رژ گونه ! 

لایک🤗🤗🤗🤗
وااای خداااا میبینی چقد تفاهم داریم؟😊😊😊😊
اخه نباید قرربونت رفت؟؟😙😙😙😙

عزیزم ^_^
تو هم واسه من مثلِ خواهرم هستی :) همین اندازه دوستت دارم :))
قربانت ♡_♡
لطف داری ^_^

قربوون شمااا😍😍😍😍😍

متقابله😘

در رابطه با سرب هم الان خیلیییی از برندها سرب ندارن ! 
یکیش برند ایرانی Inlay که به جرات میتونم بگم با خارجی های رده بالا میتونه رقابت کنه ! من دفعه اخر ۲۲ تومن خریدم ! 
عالیه‌..‌ 

واقعاااا؟میدونی انقد مارکهای مختلف هست تو بازار،انقد بعضیا به ادم الکی میگن بی سرب و فلان و این حرفاا،من دیگه حرف هیچ مغازه داریو قبول ندارم،خودمم باید بشینم تحقیق و اینا،وقت اینکارو ندارم،دوربرمم کسی نیست که لوازم ارایش شناس باشه😔😔.واقعا مرسییی که گفتی،اگه مارکهای دیگه ای هم میشناسی،بیزحمت معرفی کنی،ممنون میشم.😙😙😙😙

ماشالا درمورد همه چیز اطلاع داریااا.یادم باشه از این به بعد واسه چیزایی که نمیدونم،یه خبر از شما بگیرم.❤❤❤❤❤❤❤

۱۲ خرداد ۱۰:۵۴ عینکی عینکی
یه دختری رو می شناختم اونم عاشق رژ بود از نوع قرررمز. خیلی وقته بی خبرم ازش.. :(

سلام عینکی جان.خوش اومدی.

منکه کلا رنگ رژ واسم فرقی نمیکنه،صورتی باشه قرمز باشه جیگری باشه بنفش باشه...
ای جاانم،ایشالا که هرچه زودتر یه خبری ازش بشه.
شما خودت رابطت با رژ،چجوریاس؟

۱۳ خرداد ۰۶:۲۶ عینکی عینکی
رابطه ام کلا با آرایش نه خوبه نه بد. ولی از پاک کردنش متنفرم :/
اما از آرایش چشم بیشتر خوشم میاد :)

اوووف اااره منم اعصاب حوصله ی پاک کردن ندارم.:(

اینم خوبه ولی بازم پاک کردنش حوصله میخواد البته برای منی که هر روز باید برم بیرون،ارایش چشم چه کشیدنش چه پا کردنش برام سخت میشه.😊

۰۴ تیر ۱۹:۳۱ روشن شدگی
اتفاقا منم نمی خوام از لوازم آرایشی استفاده کنم. یعنی نمی تونم و نمیشه

یسریااا اصلا پوستشون صاف و خوبه و لازم نیست چیزی بزنن بهش و یسریام حال و حوصله ندارن.

خوب کاری میکنیم.😊👌🏻

۲۱ دی ۲۱:۱۰ لاله :)
منم من:)))

عزیزمی❤🌹

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
هپی برث دی دوست نازنینم
درد و دل....
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
wish
شمارش معکوس شروع میشود...
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
draw:)
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان