پلیییز هلپ می ^-^

28 خرداد 96 , من اینجا رو باز کردم....الان یکسال و دو روزه که من شما هارو دارم....خیلیی خوشحالم از اینکه شما ها رو دارم...yes

تو این مدت هرچند کوتاه,خیلی به این فضا علاقه مند شدم.چون شانس اشنا شدن با ادمایی رو داشتم که واقعا دوستداشتنی هستن(ینی هستین),خیلی اوقات هم از تجربیاتتون استفاده کردم,از هم صحبتی باشما لذت بردم و خلاصه که شانس اوردم شماهارو پیدا کردم و اینا..امیدوارم منم بتونم همونقدر و حتی بیشتر مفید واقع بشم....heart

دیروز میخواستم پست بذارم ولی یه سری اتفاق پیش اومد که نشد.دیگه الان نوشتم.

______________________________________________________________

فیلم خدمتکار دیدم...وچقدر دلم سوخت برای این سیاه پوستا...

 


______________________________________________________________

خب,الان حتما میپرسید که خب الان چه خبره که اینجور ازمون کمک خواستی؟باشه باشه الان میگم.

بچهاا ,یه چیز میگم,بهم نخندیناااا !!! هفته ی بعد تولد دوستمه و اصلااا چیز درست درمونی به ذهنم نمیرسه.خوااهش میشود یه ایده بدهید...اگه یه دونه هم نبود,2تا بود,دو دونه هم نبود,3 تا بود وغیره,بگین حتمااا.چون من در اسرع وقت باید یه هدیه درست درمون و ابرومند بخرم براش...پلییز هلپ می...blush

۳ لایک
کاکتوس چطوره؟! :)

از گل و گیاه زیاد خوشش نمیاد.

اخه بدبختی اینه که همه چی داره،من نمیدونم چی براش بخرم که لا اقل خوشش بیاد.:(
پیشنهاد دومت چیست ای دوست؟

۳۰ خرداد ۱۶:۱۵ مرتضا دِ
ما هم خوشحالیم

🌹

من خودم به شال خیلی علاقه دارم :) شال چطوره؟!

منم خیلی علاقه دارم.حتی مامانمم گفت شال.ولی من خواستم یه دور از شماها هم بپرسم،بعد جمع بندی کنم.😊

پس شال گزینه ی خوبیست.👌🏻

۳۰ خرداد ۱۶:۵۱ جناب قدح
سلام :)

سلاااام:)

۳۰ خرداد ۱۶:۵۲ جناب قدح
تولدت وبت مبارک :)

🌹

انشاالله تولد وب شما رُ بیایم تبریک بگیم.:)

سلام
تبریک!

خوشحالم  هستی  !!

دلت شاد

سلام اقا وحید.احوالِ شما؟

خیلی متشکرم☘
من کلاااا هستم.حالا حالا ها هم خیالِ رفتن اینا ندارم.😁
همچنین شما

۰۱ تیر ۲۱:۵۴ مهدی (:
تولد وبت و دوستت مبارک
کتاب هدیه بده(تا حرصش در بیاد😁😁)

سلام اقای مهدی.

خوش اومدید.
تشکر مندم بابت تبریک.حرصش در نمیاد چون‌کتاب دوسداره.حالا کتاب خوب ،چیزی دِمه دستتون هست که بهم پیشنهاد بدید؟

۰۲ تیر ۰۰:۲۰ مهدی (:
سلام
من خیلی وقته هستمااا!

عع چه خوب به من که کتاب شعر بدن خیلی میذوقم ایشونو نمیدونم(:

من شرمندم.اخه انقد دیر به دیر نظر میدین که حضور ذهن نداشتم متاسفانه.:(

ااهاا.مرسی از کمکتون.👌🏻👌🏻

۰۲ تیر ۱۳:۰۴ علیــ ـرضا
سلام جشن تولد وبتون مبارک .
من رو بعنوان هدیه معرفی کنید . دی :

سلام.خیلی متشکرم.

بااشه:دی

۰۴ تیر ۰۰:۰۹ بانوی شرقی
سلام دوست عزیز🌸☺
وبلاگ خیلی خوشگل و خوبی داری 😉 بهت تبریک میگم😎
چندتایی از پست هات خوندم به نظرم جالب و خوب بودن من کلی خوشم اومد😍✔
ازت دعوت میکنم به ویم سر بزنی. روزمرگی هامو توش مینویسم شاید حوصله حرفا و درد و دل های منو نداشته باشی، نمیدونم ولی خوشحال میشم بهم سر بزنی. و اگه دوست داشتی دنبالم کنی.
منتظر حضورت هستم....امیدوارم اسم قشنگتو توی کامنت ها و دنبال کنندگانم ببینم☺🌸


دنبال شدی . دنبال کن

سلام عزیزم.خوش اومدید.

خیلی متشکرم
دنبال شدید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان