hard days

یه جمله نوشتم که حس کردم خیلی کلیشه ایه,بعد پاکش کردم.بدم میاد از حرفای کلیشه ای زدن.indecision

من زیاد نمینویسم چون درگیر کارهام و درسهامم و همچنین کشف کردن ادمی که قراره باهم به یه مقصدی برسیم.ولی عاشق اینجام و دوستای نازنینم.اگه تلگرام یا هرجای دیگه ای فیلتر بشه هییچ اهمیتی نداره ولی دوسدارم اینجا و شماها همیشه بمونید.عشق میکنم شماهارو میخونم.heart

نقاشیم همینجور نصفه نیمه کاره مونده و رمقم کم شده برای ادامش...انقد درگیریهای فکری زیادی دارم که...

ادل داره دااد میزنه تو گوشم و من یاد این میوفتم که دوستام میگفتن شبیه ادل هستم.جالب بود برام ولی زیاد هم شباهت نداریم.نمیدونم برچه اساسی اینو میگفتن...بگذریم..

۳ لایک
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۲۰ بیوکده biokade
لا به لای این درس ها و کشف ها لطفا وبلاگ بنده رو هم دنبال کن .

سلام😊

خوش اومدید
دنبال شدید

۰۱ ارديبهشت ۰۰:۳۱ بیوکده biokade
سلام 

مچکرم از شما (◕‿◕)

قربانت:)

سلام :)

"بیان" هم عاشق شماست ...

درود بر محبت شما :))

سلااام جناب قدح.

خیلی ممنون.شمالطف دارین:)

موفق باشی عزیزم :)

قربانت گل بانو.همچنین😙😙😙

۰۱ ارديبهشت ۰۸:۳۳ علیــ ـرضا
موفق باشید خواهرم 

تشکر اقای علیرضا🌹💐

کار خوبی می کنید که درس می خونید

کلا از بد تولد داریم درس میخونیم.الانم باید درس بخونیم تا به اون مقصدِ برسیم.تازه بعدشم باید کلی درس بخونیم،چون مقصد های بعدی در راهه.😊

۰۱ ارديبهشت ۲۰:۲۶ دختری از جنس باد
همه ما هم تو رو دوس داریم

همه ی شما به من لطف دارین عزیزم😙😙😙

ماهم تورو دوست داریم ツ

زندگیت سرشار از ارامش وموفقیتツ

خیلی ممنونم گل بانوجان،شمابه من لطف دارید.😙😙😙

همچنین شما عزیزم.🌹🌹🌹

سلام سولین عزیز
ان شاء الله همیشه سلامت و شاد و موفق باشی عزیزم💋❤🌹

سلام اروشا بانو.حالِ شما؟خوبی انشاالله؟

خیلی ممنونم عزیزم.شما هم همینطور گل بانو جان😙😙😙😙

پس درگیر درسایید که اینقدر کم پیدایید تو بیان

امیدوارم تو درسا موفق باشید!!

دلتون شاد!!

اره دیگه.

خیلی متشکرم اقا وحید.😊

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میان تمام تلاطم های این زندگی فقط همین بس که میدانم

هستی . . .

همیشه . . .

همین جا . . .

درست در کنار من !♡♡خدای مهربانم♡♡


>>انتَ القَویُ وَ انا الضَّعیف وَ هَل یَرحَمُ الضَّعیفُ الَّا القَویُ<<

-ای که مرا خوانده ای، راه نشانم بده!
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
از نو
به وقت پنج ژانویه دوهزاروبیست و یک
من نمیدونم چرااا😐😐😐😐
Channel
فانکشنال با اوا و پیتر...
پدیده ای بنام فانکشنال🙄
کراش بچگیم😂😂
پاییز☂️
به وقت غذای روح و جسم،به وقت یوگا😍🧘🏼‍♀️
کراش نزنیم،اگه میزنیم بدردبخور باشه😂😂😂😂🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
محبوب ترین مطالب
تا کیِ؟؟؟؟😥
از نو
غرغرهای تلنبار شده 2
😑
خواست خدا بود که ما الان زنده هستیم!
ذوق استرسطور!!!!!!!
دلتنگیه دیگه...وقتی خسته ای بیشتر میاد سراغت که از گوشه ی چشمت بریزه...
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
وی پست خود را از ایران مینویسد...
📚📅
پربیننده ترین مطالب
سکوت کن!.....
خدا دختر ها را افرید.....تا گلها بی نام نمانند..
روزای سخت برای آدمای سخته(وقتی سین کم میاره و بااین جمله به خودش امید میده!)
ممنونم که هستین...
هپی برث دی دوست نازنینم
خصوصی 1
خنده بر لب میزنم تا کس نداند حال من,ورنه این دنیا که مادیدیم خندیدن نداشت...!
شمارش معکوس شروع میشود...
draw:)
اخرین ماه امسال
مطالب پر بحث تر
وی پست خود را از ایران مینویسد...
باااز میشه این در.....صبح میشه این شب....
هپی برث دی دوست نازنینم
نکته های ریزی که ممنون میشم اگر بخونید...:)
خیالِ رویِ تو در هرطریق همراه ماست....
درد و دل....
شمارش معکوس شروع میشود...
wish
بغضم گرفته وقتشه ببارم..چه بی هوا هوای گریه دارم....:(
خبر خووب,روزمون
آرشیو مطالب
موضوعات
روزمره هام:) (۱۸۶)
دخترونه هام:) (۴۸)
خوشمزه هام:) (۶)
دوسداشتنیام:) (۶۷)
پیوند ها
ساخت وبلاگ جدید در blog.ir
نرم افزار مهاجرت به blog.ir
وبلاگ رسمی شرکت بیان
صندوق بیان
والپیپر اچ دی
پیوندهای روزانه
پاسخ به سوالات وبلاگ نویسان
آخرین وبلاگ های به روز شده
زندگی به سبک بیان!
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان